Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
....
.
... Carazonx schreef:Jacquel schreef:Alles gelezen hebbende, kan ik alleen maar zeggen: verkopen, zeker omdat het zelf ook al overwegen. Dit gaat zo niet goed komen en het is wachten op ongelukken.
Ergens vermoed ik dat dat paard zich absoluut niet fijn voelt. Want als er geen geld is voor les, hoe zit het dan met tijdig de hoefsmid, tandarts enz.?
Kunnen ze allemaal goed betalen, daar is geen problemen mee.
Het feit is dat de zorgboerderij vrij afgezonderd ligt, als ze iemand willen inhuren zouden ze ook veel rijkosten moeten betalen.
Kabayo schreef:Klinkt misschien simpel,maar is het niet aangeleerd? Zoals een vrijheidsdressuur trucje bij de vorige eigenaren? Hoelang heeft ze het paard?
En anders zou ik hem echt op zijn sodeflikker geven om ze even te zeggen. Is hij helemaal betoeterd
AstridJ schreef:Het enige goede advies is, zoek iemand met veel verstand van paardengedrag die je kan helpen. Die heeft zo gezien waar het gedrag vandaan komt en wat je eraan moet doen. Wij zien hier op bokt niet wat het meisje doet en wat de Tinker doet. Wat de lichaamstaal is van het meisje, wat de signalen zijn van de Tinker enz. Advies als 'geef hem eens goed op zijn flikker' kan heel verkeerd uitpakken als de oorzaak iets anders is en het zelfs verergeren. Is de Tinker op PSSM getest trouwens? Er zijn helaas veel Tinkers met PSSM, ze ervaren dan veel ongemak (vooral in de spieren) en daar zou het gedrag misschien ook vandaan kunnen komen.
Kabayo schreef:Klinkt misschien simpel,maar is het niet aangeleerd? Zoals een vrijheidsdressuur trucje bij de vorige eigenaren? Hoelang heeft ze het paard?
En anders zou ik hem echt op zijn sodeflikker geven om ze even te zeggen. Is hij helemaal betoeterd
Carazonx schreef:Kunnen ze allemaal goed betalen, daar is geen problemen mee.
Het feit is dat de zorgboerderij vrij afgezonderd ligt, als ze iemand willen inhuren zouden ze ook veel rijkosten moeten betalen.
Jacquel schreef:Alles gelezen hebbende, kan ik alleen maar zeggen: verkopen, zeker omdat het zelf ook al overwegen. Dit gaat zo niet goed komen en het is wachten op ongelukken.
Ergens vermoed ik dat dat paard zich absoluut niet fijn voelt. Want als er geen geld is voor les, hoe zit het dan met tijdig de hoefsmid, tandarts enz.?