Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Koper schreef:Mijn huidige Muckboots gaan nu hun 3e winter in en ze zijn nog steeds heel. Het geheim: niet knielen. En ook niet anderszins je voet ver buigen ter hoogte van dat smallere stukje (bij de bal van je voet), anders gaan ze gauw scheuren ja. Mijn eerste paar heb ik om die reden 2 winters mee gedaan.
Heb een goedkopere uitvoering van Kramer gehad die het langer heeft uitgehouden. Ik heb vorig jaar maar een simpele korte rubberen laars met een losse vestan voering gekocht. Laars is nog heel de voering is bijna op
Komende winter heet dat dus dikke wollen sokken aan
Knakker schreef:ik heb net de Muckboot Artic Weekend gekocht, ik hoop wel dat ze lang mee gaan.
Maar als ik nu dit topic lees ben ik er bang voor.....
Ze lopen overigens heerlijk!
Hilli schreef:Ik had binnen een jaar scheuren in mijn muckboots. Klacht ligt momenteel bij de verkopende partij maar ik vermoed dat daar verder niet zoveel uitkomt. Ik vind het nog steeds fantastische laarzen maar baal als een stekker dat ze lek zijn en zou ook niet snel nog weer een paar kopen.
gebruik ze s winters eigenlijk altijd op stal (mesten etc) en als we gaan mennen of longeren oid zijn ze ook ideaal. Rijden doe ik er eigenlijk niet mee, maar dat komt omdat het 'randje' waar het rubber van de laars overgaat in neopreen precies gelijk valt met de onderkant van mijn zweetblad en dat vind ik niet fijn want soms blijft dat net hangen
een buitenritje oid wil ik er wel mee doen als het koud is.. maar toch liever gwn mn leren laarzen met dikke sokken.Nouvel schreef:Ondanks het snelle scheuren ga ik toch ook voor een nieuw paar voor deze winter, ik weet zo snel geen goed alternatief en bij ons op stal heb ik ze gewoon echt nodig...