Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
...) lightmorebh schreef:@ Rocamor Zolang ze een beetje hobbelt met hem heeft ze plezier, Zodra ze echt gaat rijden en meer aan hem vraagt beginnen deze acties en dan is het plezier op een gegeven moment zeker weg.
@0000 Wat heb jij voor tips waar ze eventueel mee aan de slag kan?
pateeke schreef:Dat denkt ikzelf ook.Pony is denk gewoon te heet en te sterk qua karakter voor haar. Nou zie ik haar niet elke keer rijden en t was ook ff geleden. Gister vond ik haar erg vooruit gegaan sinds de laatste keer.En misschien zijn je zusje en de pony ook gewoon niet zo'n goeie match, dat kan ook nog altijd.
). Vaak geeft dat ook best wat frustratie op den duur (aan beide kanten) en dat maakt het er allemaal niet leuker op. Lastige situatie hoor! lightmorebh schreef:Ze heeft leren rijden op mijn pony een echte doerak maar wel mega betrouwbaar. Toen hij met pensioen moest is ze overgestapt naar deze pony. Het begin was helemaal drama en was dit gedrag 10 keer zo erg. Andere verzorgpony is op de stal waar we staan niet mogelijk. Pony gaat elke dag op wei met andere paarden. Toen ik gister met haar aan de slag ging was de basis zo goed en rustig. Overgangen, voltes noem maar op maar vandaag was dat helemaal verdwenen zowat.Ik hoop ook dat ze geen angst erover houd, ze kan er pas dinsdag weer op en ben er dan zelf bij. Thanks voor het beterschap wensen allemaal!
lightmorebh schreef:Ik deel je mening zeker. Natrappen en niet schrikken... ze riep toen ze opstond ook nog rustig maar. Hij heeft het regelmatig ook aan de hand rustig naast je lopen als hij geen zin heeft dan loopt hij echt dwars door je heen wat je ook werkelijk doet. We zin al menig keren omver gebeukt omdat hij erdoor wou.