Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
bruintje123 schreef:Maar je leest wel over gezond heen.
Dat de prijzen omhoog zijn is waar, maar niet voor een met een waslijst aan bemerkingen.
Gruis schreef:Nooit voor dit geld, 1500 is wel laag maar *** is echt teveel. Ik zou (denk ik) stoppen bij 3500 voor zo'n paard. Hij heeft nota bene een stalgebrek! Maar heel eerlijk, het is ook afhankelijk van hoe het paard loopt en aangezien niemand hier een video heeft gezien is het bepalen van een prijs wel heel lastig.
0000 schreef:bruintje123 schreef:Maar je leest wel over gezond heen.
Dat de prijzen omhoog zijn is waar, maar niet voor een met een waslijst aan bemerkingen.
Had ik wel gezien. Ik vind alleen die waslijst voor het grootste deel een kwestie van slecht management. En de rest is niet specifiek dus dat kan nog alle kanten op, zolang TS niet weet wat er precies mee is kan je dat ook niet echt meenemen natuurlijk.
Kijk ik vind de vraagprijs ook heel flink hoor. Maar men roept hier ook altijd heel makkelijk dat een paard niks waard is op basis van heel weinig info. Stel nou dat dit dier daadwerkelijk alleen stress heeft van de verhuizing, nog een prima ronde mee kan op Z niveau, doodbraaf is, simpel na te rijden en die bemerking iets totaal niet relevants is....Dan is 1500 euro wat hier al gezegd is natuurlijk best absurd.
0000 schreef:Gruis schreef:Nooit voor dit geld, 1500 is wel laag maar *** is echt teveel. Ik zou (denk ik) stoppen bij 3500 voor zo'n paard. Hij heeft nota bene een stalgebrek! Maar heel eerlijk, het is ook afhankelijk van hoe het paard loopt en aangezien niemand hier een video heeft gezien is het bepalen van een prijs wel heel lastig.
In de woorden van de TS: 'Hij is bij ons gaan weven'. Als dat daadwerkelijk zo is, lekker dan...Geef je een paard op proef, ontwikkelt hij een stalgebrek en kan je daar dan ook nog je prijs op aanpassen.
bruintje123 schreef:Al heeft hij nooit eerder geweefd, hij doet het nu wel. dat kan wennen zijn, maar hij doet het.
Hij is mager, heeft last met aansingelen, maagzweer is dan zeer zeker niet uit te sluiten.
Zeker omdat het een druktemaker is.
En perse op ijzers. Dan zeg ik persoonlijk al, laat maar.
Dat is nooit bij gezonde pootjes.
En Z niveau is niet meteen een leerpaard. Genoeg met een bek van beton en kun je beter een gezonde 6 jarige kopen die L loopt.
Ketaki schreef:Nicje87 schreef:Gezien zijn leeftijd zou ik max 3 duizend voor geven als het een merrie wasdom geweest was ze misschien nog interessant om mee te fokken en daardoor meer waard geweest.
Als het een merrie was, en die had op die leeftijd nog geen veulen gehad, zou je der ook niet mee kunnen fokken.![]()