Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

lelijke_heks schreef:thnx voor de tips sabine! ruiterenmennen had ik zelf ook gevonden maar was wat lastig op mijn mobiel, misschien gaat het beter op de laptop... morgen ga ik de route eens plannen.
ikke ik stuur je een pb
mijn paardje staat nu alleen voor op ijzers en eigenlijk wilde ik dat zo houden, maar voor een rit van dit formaat heeft ze wel bescherming nodig... zijn er ook mensen die lange afstanden rijden met hoefschoenen oid of zeggen jullie hup niet zeuren, gaan met die banaan en blote voeten werk!
Shettepret schreef:Kom je denk ik ook in de buurt van Leersum (Utrechtse Heuvelrug). Daar zit een b&b waar je ook je paard kan meenemen. Ze hebben ook een natuurkampeerterrein. Service is er evht goed en locatie is prachtig. Bed & Breakfast Klein Groenbergen. Absoluut een aanrader!!
En dan kijken waar je van de fietsroute af kan wijken om het wat leuker paardrijden te maken.

beatje schreef:Ik denk dat vooral de grote waters oversteken een probleem word,Dat is het al las de snelweg weer eens dicht zit,en mijn auto gaat wel met het pontje.
Je zou je moeten route uitstippelen en dan mensen vinden die er bekend zijn in de buurt hoe je het water overkomt.