Jury blundert BIG TIME!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 18:49

Hahahahaha Haha!
Lekker eigewijs ruitertje Knipoog

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 20:59

Hahaha,
'goede' grap Haha!

Waarom hebben we hier van die oplettende jury's? Elke keer als ik ook maar 1 keer perongeluk verkeerde kant opging (komt niet elke keer voor hoor) ramde die jury direct op zijn toeter! *LOL*

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-04 22:49

CGJ12 schreef:
Maar je rijdt toch niet van E naar A in uitgestrekte stap als je via F moet van hand veranderen moet ??
Er is letterlijk voorgelezen (naar ik aanneem): "E-F-A van hand veranderen"

Dingetjes vergeten in de proef (overslaan van een gedeelte) kan er bij mij nog wel in, maar dit was volledig overbodig...............

Klopt, ik heb het letterlijk voorgelezen. Ik lees echt NOOIT verkeerd, zelfs Eric vd Wildenberg wil mij perse als voorlezer.
Ik heb haar er zelfs twee keer op geattendeerd dat ze verkeerd zat, maar ze wilde doorrijden omdat de jury niet belde.
Dus ik heb gewoon verder gelezen, inclusief letters die dus verkeerd om waren Haha!
En ik zei ook nog " Bij A verzamelde galop rechts", nu sprong ze dus links aan.

Leuk, mijn instructrice was er vandaag om me les te geven met Saar, en Aileen kwam kijken. Mijn instructrice zei precies hetzelfde als jij... "moet je je proef maar wat vaker oefenen!" Haha!

Wat ik wel apart vind is dat je als deelnemer geacht wordt de proef te kennen. Als ik fout lees moet zij dus wel de goede oefening uitvoeren, anders is het pech.
Maar de jury schijnt verplicht te zijn je erop te attenderen Verward

Visitor2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 22:59

echt dom van die jury.......

zo had ik ook zoiets dit weekend...ik reed egt de hele proef met zun kop de lucht in.....scheef halthouden.....zwabberen naast de a-c lijn enz. enz. toen ik langs reed zag ik dat dat mens telkens in der boekie zat te kijken en niej eens zat te kijken......(vond ik niej erg Haha! ) en de uitslag 158 en 168 Bloos! ik was super blij....maar why zit daar in godsnaam dan nog een jury? Ik had ook ergens een -1 zonder reden.... Verward heel vaag.

En later zag ik bij iemand anders ze had 153 punten en een 1 zonder reden. Al had ze daar een 3 gehad had ze een winstpunt. Ze had het wel gewoon getoond enzo. Verward heel vaag! toen wilden ze het gaan navragen bij de jury..want een jury hoort te blijven....tot een half uur na afloop. Het was pas een kwartiertje later en nergens meer een jury te bekennen Bloos!

Sommige jury's........maarja ze had me wel 2 winstpunten gegeven Tong uitsteken

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 23:02

Misschien zat je op het verkeerde been? Dan krijg je vaak -1 Knipoog

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 23:09

Dit was laatst bij ons op een wedstrijd ook, jury zag het wel, maar eigenlijk pas echt op het einde van de proef, kreeg de amazone een keer -2 en -4, dus was ze echt gematst!

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 23:09

Mijn hemel, hoe is het mogelijk?! Jammer dat er geen video opnames van zijn Haha!

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-04 23:18

Tyrza schreef:
Mijn hemel, hoe is het mogelijk?! Jammer dat er geen video opnames van zijn Haha!

Haha! in de kantine hadden ze ook niets door, tot het afgroeten... alleen de instructrice van Aileen had het gelijk gezien.

Ik schaamde me kapot, vond het bijna nog erger dan verkeerd lezen... Bloos

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 21:30

Dit is echt geweldig Haha!

Wij waren laatst in Zwaagwesteinde met de Z1 en Z2 en er waren 2 amazone's die verkeerd groeten Haha! Allebei wenden ze bij C af. Eén keer is leuk maar twee keer is wel heel toevallig. Gelukkig mochten ze allebei nog een keerjte over Haha!

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 14:53

LuvdaTossa schreef:
Wij waren laatst in Zwaagwesteinde met de Z1 en Z2 en er waren 2 amazone's die verkeerd groeten Haha! Allebei wenden ze bij C af. Eén keer is leuk maar twee keer is wel heel toevallig.

En dat terwijl je haast zou denken dat iemand die in het Z zit, onderhand wel eens weet wat het verschil tussen A en C is Haha!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 15:30

jongens wat een mooie actie, mn ma en ik rollen bijna op de grond van het lachen, wat een prestatie zeg ! Haha! OK dan!

stomme jury, maar knap opgelost, veel lol gehad zeker achteraf he??

zeg eens, is dat nou moeilijk, in spiegelbeeld rijden? Schijnheilig

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 16:22

Haha geweldig!Knap dat ze dat ook nog red met doorrijden enzo!
Ik heb buiten weleens gehad dat ik t zo vreemd zat dat de a bij de jury zat, maar de jurytafel stond aan de verkeerde kant haha Haha! Hij was eerst maar ff verhuist naar de andere kant.

Maar dit vind ik echt wel een goede actie haha mooiste was geweest as ze ok nog een wp had gehad.

xxLisaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 20:32

hahaha echt leuk verhaal Haha! die jury zat dan echt niet op te letten en idd knap dat ze dan alles in spiegelbeeld gewoon verder rijd!

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 22:03

echt geweldig! Groot gelijk dat ze door reed...en wat een blunder van de jury..indertijd dat ik nog wedstrijden reed, reed ik ze altijd uit mijn hoofd ..don`t ask why, ik had altijd problemen met iemand te regelen voor het voorlezen en kon ze net zo goed zelf onthouden...overigens niet handig je kan wat vergeten..ik heb zo dus een keer een verkeerde proef gereden...de eigenaar van het paard wat ik reed stond langs de kant idioot te gebaren (dacht dat ie last had van vliegen ofzo)...jury heeft er nooit over gezeurd..kreeg gewoon keurig mijn puntjes...(was toen wel lachen, had 1wp nodig en mocht daarna M1 starten ze moesten eens weten)

maverick

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 13:11

CGJ12 schreef:
Het gevalletje Aileen maakt trouwens wél weer duidelijk dat er nog steeds ruiters zijn die de proef thuis niet eens een keer rijden of instuderen.
Er valt in de meeste gevallen véél meer uit een proef te halen als je die eerst in de training goed doorrijdt (hoeft niet integraal, maar eventueel in gedeelten of met een ander paard).
Dus de volgende keer moet Aileen die proef maar eens even uit haar hoofd gaan rijden..............

cor luister even.toen ik door ging met rijden stopte missouri met lezen.maar omdat ik de proef UIT MIJN HOOFD ken ,kon ik hem gewoon verder rijden,Zelfs in spiegelbeeld.

maverick

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 13:17

Shanna16 schreef:
jongens wat een mooie actie, mn ma en ik rollen bijna op de grond van het lachen, wat een prestatie zeg ! Haha! OK dan!

stomme jury, maar knap opgelost, veel lol gehad zeker achteraf he??

zeg eens, is dat nou moeilijk, in spiegelbeeld rijden? Schijnheilig

nee hoor dat is niet zo moeilijk. ik wist hoe de lijnnen in het echt waren. dus je moet gewoon het tegenovergestelde doen.