Lekker eigewijs ruitertje

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CGJ12 schreef:Maar je rijdt toch niet van E naar A in uitgestrekte stap als je via F moet van hand veranderen moet ??
Er is letterlijk voorgelezen (naar ik aanneem): "E-F-A van hand veranderen"
Dingetjes vergeten in de proef (overslaan van een gedeelte) kan er bij mij nog wel in, maar dit was volledig overbodig...............
LuvdaTossa schreef:Wij waren laatst in Zwaagwesteinde met de Z1 en Z2 en er waren 2 amazone's die verkeerd groetenAllebei wenden ze bij C af. Eén keer is leuk maar twee keer is wel heel toevallig.
CGJ12 schreef:Het gevalletje Aileen maakt trouwens wél weer duidelijk dat er nog steeds ruiters zijn die de proef thuis niet eens een keer rijden of instuderen.
Er valt in de meeste gevallen véél meer uit een proef te halen als je die eerst in de training goed doorrijdt (hoeft niet integraal, maar eventueel in gedeelten of met een ander paard).
Dus de volgende keer moet Aileen die proef maar eens even uit haar hoofd gaan rijden..............
Shanna16 schreef:jongens wat een mooie actie, mn ma en ik rollen bijna op de grond van het lachen, wat een prestatie zeg !![]()
![]()
stomme jury, maar knap opgelost, veel lol gehad zeker achteraf he??
zeg eens, is dat nou moeilijk, in spiegelbeeld rijden?