Wat vinden jullie hiervan? Freeform zadel stuk.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Arabesk

Re: Wat vinden jullie hiervan? Freeform zadel stuk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 15:03

Op Facebook zie ik foto's van jou met het zadel en rij je er gewoon op, dus zo kapot is het niet en kennelijk past het nog goed genoeg om op te rijden????

Snorkel8

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 15:47

Ik lees ook nergens dat het zadel dusdanig stuk is dat ze er nu niet mee kan rijden...

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 15:57

Arabesk schreef:
Op Facebook zie ik foto's van jou met het zadel en rij je er gewoon op, dus zo kapot is het niet en kennelijk past het nog goed genoeg om op te rijden????

Als jij een auto koopt, erin gaat rijden en wanneer je een scheet laat, de bekleding scheurt, kun je er nog wel in rijden, maar is het zonde van je geld dat jij een dure auto koopt, waar je kwaliteit van mag verwachten maar die je vervolgens niet krijgt.

Is gewoon een principe kwestie.

Mer1980
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 15:58

Inderdaad ik lees ook nergens dat ze er niet meer mee kan rijden. Er zijn alleen onderdelen die loslaten en gemaakt dienen te worden, wat betreffende het niet passen, dat had TS al opgelost door wat aanpassingen te doen. Ik snap dus de opmerking van arabesk niet.

TS: ik hoop dat je tot een goede oplossing komt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 17:00

Arabesk schreef:

Wat een vreemde reactie. Als de stof tussen de panelen op kleine plekken loslaat dan kun je er toch nog steeds mee rijden? Of ben jij van mening dat als je nog op een zadel kunt zitten je niet moet zeuren over fabrieksfouten - of zat de ?-toets gewoon vast bij het schrijven? ;)

pmarena schreef:
De andere kant van het verhaal kan de nu erg vervelend klinkende openingspost wellicht nog behoorlijk verzachten :(:)

Wat is er mis met conclusies als de topicstarter aangeeft dat zij nooit toestemming heeft gegeven voor foto's, en ook de gebruikersrecensie niet geschreven heeft die de verkoopster erbij heeft geplaatst op haar website?
Zelfs als het misschien een vergissing van de verkoopster was en dat ze twee mensen door elkaar haalde, maar dan blijft de conclusie toch nog steeds dat dat enorm slordig was omdat ze nooit gecheckt heeft of het klopte wat ze op haar website plaatste. Hoe moet zo'n reden de boel dan verzachten? Deze situatie is toch gewoon heel erg vervelend voor de TS? Dat de openingspost vervelend klinkt lijkt me niet meer dan logisch als zulke vervelende dingen je overkomen.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 21:01

Chiave schreef:
Arabesk schreef:

Als jij een auto koopt, erin gaat rijden en wanneer je een scheet laat, de bekleding scheurt, kun je er nog wel in rijden, maar is het zonde van je geld dat jij een dure auto koopt, waar je kwaliteit van mag verwachten maar die je vervolgens niet krijgt.

Is gewoon een principe kwestie.

Maar het is wel mogelijk dat het paard rugklachten heeft van het zadel.
Dan lijkt het mij verstandig het zadel eerst te laten maken, dan weer aanpassen en gebruiken.
Misschien schuiven de panelen wel doordat de stof loslaat.

Dus ergens snap ik de opmerking van Arabesk wel.
Niet dat ik TS de grond in boor hoor ;)
Ik hoop dat het snel voor haar opgelost word.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 08:56

Omdat dit topic met een niet goedgekeurd schaduwaccount geopend is gaat hier een slotje op.