xyzutu2 schreef:Toch lees je overal de tip om producten waar al duidelijk op de foto een productiefout in zit nooit terug te sturen naar de winkel omdat die dan 'kwijt' kunnen raken en je vervolgens geen poot hebt om op te staan.
Ik zou ze dus ook eerder langsbrengen of een fotobombardement sturen van de laars van alle kanten.
Ik zou ook zeker geen genoegen nemen met een waardebon van de helft van de aankoopprijs; je hebt recht op of een vervangende laars of het volledige aankoopbedrag terug bij een fabrieksfout. Wel kan het zo zijn dat Divoza besluit om jullie niet nog een keer deze Mondoni laars te verkopen omdat ze er teveel negatieve ervaringen mee hebben. Maar ik zou inderdaad contact opnemen met een jurist/wetswinkel en dat ook duidelijk aangeven tegenover Divoza, want Divoza staat bij een hoop klanten qua klantenservice al bekend als een prutwinkel maar als ze je ook nog eens op zo'n manier proberen te belazeren...
Heb je ervaring dan dat ze opgestuurd producten laten verdwijnen? Ik vind je namelijk heel beschuldigend overkomen terwijl ik producten laten verdwijnen heel extreem vind.
Ik heb namelijk wel ervaring met het opsturen van een kapot product, dit is toen netjes opgelost. Nadat ik de laarzen toch al een jaar in mijn bezit had...