Right Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Right carlijn_b schreef:zweep, paardrijsokken, handschoentjes: niet per se nodig. als je merkt dat je blaren krijgt na je les, zou ik misschien wel handschoenen aanraden voor de eerste tijd. maar als je beter leert rijden leer je je handen te ontspannen en niet non-stop met die teugels bezig te zijn, te trekken, hangen, schuiven klemmen en dat soort dingen. als je dat niet doet, zijn handschoenen alleen nodig op wedstrijd.
Als je gevoelige handen hebt zijn handschoentjes aan te raden!
.maj0 schreef:anjali schreef:
Paardrijsokken zijn langer. Die komen tot net onder de knie
Dus skisokken of kniekousen voldoen ook prima
Paardrijsokken is alleen maar geldklopperij, want stel je voor dat je in je gympen/jodphurs op stal loopt en je hebt geen Kingsland sokken aan. Kan niet hoor
Leichtsinn schreef:maj0 schreef:
Dus skisokken of kniekousen voldoen ook prima
Paardrijsokken is alleen maar geldklopperij, want stel je voor dat je in je gympen/jodphurs op stal loopt en je hebt geen Kingsland sokken aan. Kan niet hoor
Lange sokken hebben volgens mij überhaupt geen functie (ik heb hem zelf in ieder geval nog niet kunnen ontdekken), hooguit om je laarzen wat mooier aan te laten sluiten...
.
sinds wann wil jij trouwens op paardrijden?