Zadel laten uitproberen door vreemde. Hoe handig?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

emil01

Re: Zadel laten uitproberen door vreemde. Hoe handig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 20:25

Ik heb al meerdere malen een zadel gekocht of verkocht op de genoemde wijze. Zadel geheel betalen bij ophalen, passen, bij niet passen retour en geld terug (natuurlijk in zelfde staat). Ook heb ik op die manier zadels zelf verkocht. Je kunt het verkeerd treffen, maar probeer het dan bijvoorbeeld via facebook te verkopen, dan heb je meteen het profiel van de persoon. Als ze weinig vrienden hebben en net op fb zitten, weet je dat het hoogstwaarschijnlijk een nepprofiel is.... Als je het echter niet vertrouwt, dan zou ik je zadel inruilen waar je een nieuw/ander zadel koopt. Dan loop je het minste risico..

Farome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-17 20:45

emil01 schreef:
Ik heb al meerdere malen een zadel gekocht of verkocht op de genoemde wijze. Zadel geheel betalen bij ophalen, passen, bij niet passen retour en geld terug (natuurlijk in zelfde staat). Ook heb ik op die manier zadels zelf verkocht. Je kunt het verkeerd treffen, maar probeer het dan bijvoorbeeld via facebook te verkopen, dan heb je meteen het profiel van de persoon. Als ze weinig vrienden hebben en net op fb zitten, weet je dat het hoogstwaarschijnlijk een nepprofiel is.... Als je het echter niet vertrouwt, dan zou ik je zadel inruilen waar je een nieuw/ander zadel koopt. Dan loop je het minste risico..

Heb haar via facebook gevonden, zij zocht een zadel.
Profiel ziet er betrouwbaar uit, mvr heeft een bedrijf en plaatst berichten dat ziet er betrouwbaar uit.
ID ga ik
Spoiler:
(denk ik)
niet aan beginnen,

Naar haar toe gaan zou 1e keuze zijn, hier komen passen is niet handig, ik sta op een pensionstal namelijk.
Anders gewoon bij mij thuis ophalen, volledig bedrag vragen en binnen 24 uur wil ik dan graag wat horen.
terugbrengen hoeft wat mij betreft niet 1 2 3, maar wel zo snel mogelijk. Maar neem aan dat mevr haar geld ook graag terug heeft!

Croo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 20:53

Als je je zorgen maakt of het geld wel echt is, daar kun je goedkoop een stift voor krijgen waarmee je het ter plekke kan checken.

emil01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 09:50

Soms moet je gewoon wat vertrouwen hebben, als het profiel er goed uit ziet en ze heeft een bedrijf, dan wil ze echt niet negatieve reclame............(misschien het bedrijf nog even Googlen?)