Harvey1 schreef:Ik heb teugels met rubberen inzet en mijn ringvinger toont al een hele tijd slijtage. Ik ben inmiddels toe aan mijn tweede paar. Ze blijven in mijn geval zo'n 6 maanden mooi en daarna wordt het minder maar ik kan ze nog prima gebruiken. De kwaliteit is goed. Ze zitten heerlijk, alleen ze slijten idd wel vrij snel! En ze stinken snel maar dat ligt niet aan de handschoen haha.
Daar spreek je jezelf wel tegen. Kwaliteit is goed maar ze slijten vrij snel??
Ik kan helaas niet meer aan Schwenkels komen, dat is overgenomen door Uvex en ik weet niet of de kwaliteit nog hetzelfde is. Maar nu heb ik Hauke Schmidt. Zijn er in meerdere kleuren, zitten echt als een tweede huid om je handen en de kwaliteit is gewoon goed. Ook voor SGW, of als je eens wat meer druk op de teugel krijgt. Ik heb er 50 Euro voor betaald. Mijn vriend vond ze ook heerlijk zitten en heeft meteen een paar gevoerde gekocht voor van de winter.
En dat vind ik in vergelijking met Roeckle waar je tussen de 25 en de 50 Euro voor betaalt (en dan na 2x rijden steeds kapot gaan) wel een hele nette prijs.
En dan heb ik daarmee dus meteen mijn ervaring mbt Roeckl hier gedeeld.