Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_kimm schreef:Heeft er iemand trouwens nog tips voor een goedkope overnachting in Reykjavik voor 1 pers. En dan 1 of 2 nachten?
MarloesHJ schreef:_kimm schreef:Heeft er iemand trouwens nog tips voor een goedkope overnachting in Reykjavik voor 1 pers. En dan 1 of 2 nachten?
Ik ben een aantal jaar geleden ook naar IJsland geweest en liep toen ook tegen dit punt aan. Reykjavik is niet echt goedkoop. Ik ben uiteindelijk naar een hostel gegaan. Dat was nog enigszins in budget.
Ik ben zelf geloof ik twee nachten in Reykjavik gebleven en ben de tussenliggende dag nog naar een museum geweest, wat uitgerust van de twee weken. Ben ook een dagje in Reykjavik het centrum in geweest en heb mij daar ook wel mee vermaakt. (Nou ja, een hele dag was het niet maar toch zeker wel een aantal uur)
) Plus dan wil je dat wss ook liever niet doen met een huurauto want veel van die wegen zijn gravel en dat is niet zo lekker voor die nieuwe autootjes. Als je zo'n auto huurt zitten er ook echt stickers in dat je die wegen niet op mag 
Dan zou ik zeggen zoek lekker een andere warmtebron!