Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tyrcanol schreef:Edit, even beter gekeken de bruine rhino is een 165 en heb zelf een 160 variant in winterdeken. Past opzich netjes maar ook hier heeft ze een blote kont in. Wat op de foto niet heel duidelijk is, zal eens zoeken naar een andere foto. En dan vind ik het wel veel geld voor een dergelijke deken als hij toch net niet perfect zit.
btw ik ben verliefd op jouw herritage PD big square

Koper schreef:Weatherbeeta is inderdaad ook fijn maar voor deze pony denk ik ook te ruim bij de hals. Voor mijn ruin met schouders van het type schotelantenne is de Weatherbeeta aan de voorkant al wat aan de ruime kant in de breedte. En ze hebben het jurkeffect (deken tot aan de voorknie).
Ghostattack schreef:Tyrcanol schreef:Edit, even beter gekeken de bruine rhino is een 165 en heb zelf een 160 variant in winterdeken. Past opzich netjes maar ook hier heeft ze een blote kont in. Wat op de foto niet heel duidelijk is, zal eens zoeken naar een andere foto. En dan vind ik het wel veel geld voor een dergelijke deken als hij toch net niet perfect zit.
btw ik ben verliefd op jouw herritage PD big square
Haha ja hij is mooi he
[ [url=m/EuG0fm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Met halsstuk:
[ [url=m/HqUTu0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Btw: Er ligt hier wel nog een deken onder om te passen! Hij moest schoon blijven i.v.m. eventueel ruilen

) maar deze is vreemd genoeg bij de hals weer te krap, heb er ook een zonder halve hals geprobeerd een paar jaar terug en die was bij de borst weer te ruim