Gaan we weer....sportbh grotere maat en zeer stevig?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-17 22:30

Die van het filmpje lijkt me echt niks met die klittenband........sorry

kobuss1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 22:33

Ik kan je de Freya Epic aanraden. Fijne bh, heel stevig, met beugels en padding. Bandjes kun je kruisen of niet, ik kan voor ik ga rijden ze kruisen en als ik klaar ben bv los maken dan wordt t niet oncomfortabel de rest van de tijd. Ook dus in grotere maten beschikbaar. Ik had er pas 1 besteld en ga nu de 2e bestellen omdat ie bevalt! Wordt aangeraden voor high impact sporten zoals paardrijden is voor je boezem.

Moet wel zeggen dat ie niet echt heel sexy is, t is echt wel een soort van harnas :o maar goed alles zit stevig opgesloten.

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 23:14

panache.. draag alleen nog maar sportbeha.s.. zitten fijn zonder plat te drukken .

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-17 15:21

Ik heb gekozen voor de Freya active epic :-) ben benieuwd!

Hij schijnt idd hoger te sluiten maar dat heb ik ook wel nodig met mijn wiebeldames....hoop wel dat ik shirtjes vind voor erover aan te trekken tijdens het rijden .

Bedankt allemaal!
Laatst bijgewerkt door Woody2015 op 03-04-17 15:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 15:22

Freggle schreef:
Panache!! Kan ook in racerback gedragen worden wanneer je dat prettig vindt. En eigenlijk niet belangrijk maar wel leuk, in verschillende kleuren en printjes te krijgen.

Dit dus! Helemaal fantastisch en de enige bh waar ik comfortabel mee kan paardrijden. En anders bij Naron in Breda eens gaan passen. Die hebben deze maand ook nog eens een kortingsactie op sportbh's.

Franciee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 15:30

Mijn vriendin heeft ze van de action en daar is ze heel tevreden over! Dat is zonder beugels, maar ze geven wel veel stevigheid (heeft ook cup D)

kobuss1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 12:48

Loes'sCorner schreef:
Ik heb gekozen voor de Freya active epic :-) ben benieuwd!

Hij schijnt idd hoger te sluiten maar dat heb ik ook wel nodig met mijn wiebeldames....hoop wel dat ik shirtjes vind voor erover aan te trekken tijdens het rijden .

Bedankt allemaal!

hahaha hij zit niet tot aan je adams-appel zo hoog hoor! je kan er heus wel gewone shirtjes over dragen, alleen geen met een lekker laag decolleté, maar hee, ik weet niet wat jij aan doet als je gaat rijden??

Ik ben over-all niet in de meest sexy kleding als ik naar mn paard ga _O-

XUlyssesX

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 12:57

robbie88 schreef:
panache.. draag alleen nog maar sportbeha.s.. zitten fijn zonder plat te drukken .

Ik heb 70F en de Panache sport bh zo onwijs blij mee! beugel zorgt dat de dames mooi apart verpakt zijn en bandjes kunnen achter makkelijke gekruist voor nog meer stevigheid. Cups zijn beetje voorgevormd dus geen kapstoppen :+ tijdens het rijden

inkepink

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 13:03

Panache!!

ik draag niet anders meer, je dames zitten mooi stevig maar worden absoluut niet platgedrukt waardoor je er als een dame uit blijft zien :+

vind ze zo fijn dat ik eigenlijk nooit meer normale BH's draag waar wel eens ietsie commentaar van manlief op komt, hij vind die felgekleurde gevallen maar zozo

_Lisanne

Re: Gaan we weer....sportbh grotere maat en zeer stevig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 13:10

Ik heb mijn sportbh's van de Hunkemoller, level 3 met rits. Normaal heb ik ook meestal cup E, maar deze bevallen prima. :j
Voordeel van een sportbh met rits vind ik wel dat ze makkelijk uitgaan (aan is soms iets moeilijker :')), heb hiervoor ook wel eens zo'n soort harnas gehad maar dat was echt ellende met uittrekken. Van ellende hou je m dan maar aan, maar das toch ook niet zo prettig :')

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 09:18

Ik heb er best al veel geprobeerd, ook shock absorber en freya, en ben tot nu toe het meest tevreden over de thunderbra. Geen beugels,maar het valt mee met het "pletgehalte" vind ik.is echt de stevigeste tot nu toe, ook voor hardlopen of paardrijden. Even gedoe met aan en uitdoen, want hij kan niet open.

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 09:42

Ik heb de Q-linn, ze gaan tot heel groot. Verschillende modellen. Ik heb heel lang gezocht naar iets wat niet platdrukt want dat doet bij mij meer pijn dan dat ze in een normale bh zitten. Maar gezien ik nu zoveel uren op een paard maak is het wel beter om wat meer stevigheid in een BH te zoeken.

Heb ze gewoon online bestel, ( https://q-linn.com ) even de maattabel opgezocht opgemeten en de maat die ik heb besteld paste precies. Wat een verlichting heb gelijk mijn andere sportbh's de vuilcontainer gewezen :Y)

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 11:22

Ik heb zowel de epic als de panache. Voor het paardrijden vind ik de panache net iets meer steun geven. Ik heb ook een shockabsorber gehad beviel wel redelijk maar wilde een sport bh met padding. Ik heb zo'n hekel aan zichtbare tepels. Uiteindelijk bij de epic en panache uitgekomen en vergeleken daarmee is de shockabsorber toch niet zo fijn. Idioot duur vind ik ze maar je merkt wel verschil.

Herlinde98

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 11:25

Ik draag normale goedzittende bh's en doe tijdens het rijden en het sporten een soort bh/topje over mijn bh heen. Dit zijn de een soort Ahbra's van de action (misschien kennen mensen het van de teleshopping XD).

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 11:28

hier idem.
voor het sporten neem ik een gewoon goed zittende bh met daar een sportbh(zonder beugels natuurlijk) over.
dan blijft alles mooi goed en stevig zitten.

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 11:31

Ik heb ook van de hunkemoller met rits en ik heb daar vaak corrigerende shirts er overheen van de action.
De boel word bij mij wel helemaal ge plet maar goed ik heb ze dan wel "vast" liggen.
Ik wilder ze perse zonder beugel gezien je die zo in de was kan gooien zonder dat de beugels er uit komen zetten.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 11:32

Dees schreef:
http://www.kiesdejuistesportbh.nl/

Ben zelf heel blij met mijn Freya's, vooral met de Epic vanwege de beugel.

Deze webshop kan ik heel erg afraden.
Google maar eens op klachten en deze website.
Ze verlenen slechte service en aan de telefoon werd ik gewoon uitgescholden en uiteindelijk presteren ze het om 2,50 te weinig terug te storten terwijl zij zelf de door mijn bestelde bh niet op voorraad meer hebben.
En ja, zie die 2,50 maar eens terug te krijgen, daar ga je geen rechtzaak over beginnen :n

Nooit nooit nooit zal ik daar nog een bestelling plaatsen en ik kan het ook echt iedereen afraden.

Ik ben zelf fan van het merk Moving Comfort, maar ik heb geen enorme bos hout voor de deur. Geen idee of die voor grotere (cup)maten ook geschikte bh's heeft.
Ik heb er 3 verschillende van en ze zitten alles even lekker en geven heel veel steun.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 13:23

Dat heb ik ook ervaren marije_jiplover! Ik bestelde een 75D van de Epic cupmaat was goed maar wilde hem wat strakker kunnen doen. Zo onnozel als ik ben bestel ik de volgende een 70D. Had 2 bh's besteld in de uitverkoop. Moest het geld overmaken maar was dat vergeten. Krijg ik een mail binnen dat de bh's nog klaar lagen. Dus mail terug gestuurd dat ik het vergeten was en het geld alsnog over gemaakt heb. Kreeg ik de volgende dag een telefoontje dat ze 1 bh naar iemand anders gedaan hebben die daar was om te passen. Of het een probleem was om 2 dezelfde te ontvangen. Veel keus was er natuurlijk niet maar op zich vond ik het wel prima. Dus ik vraag nog of er veel verschil qua maar was tussen de epic en de panache. Dat ik de omvang wat strakker moest hebben maar dat de cupmaat goed was. Nou ik had er werkelijk niets van begrepen hoe dat zat met bh maten enz. Ik moest een 70E hebben. Denk nou een omvang is een omvang zou je denken en een cupmaat een cupmaat maar goed dat was dus niet zo. De manier waarop ze mij te woord stond was erg onaangenaam. Maar goed volgens mij is dit het enige adres waar ze deze bh's verkopen?

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 13:36

Ik heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen met "kiesdejuistesportbh", ook met ruilen etc.
Verder ben ik heel tevreden over de sportbh's van het merk Anita.

Zie net dat je de Anita's niets vind...

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 13:52

kobuss1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 17:26

Esther_ schreef:
Ik heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen met "kiesdejuistesportbh", ook met ruilen etc.
Verder ben ik heel tevreden over de sportbh's van het merk Anita.

Zie net dat je de Anita's niets vind...

Ik ben ook tevreden hoor! Tegenwoordig heet die site bhsupport.nl. Vorige week eentje binnen gehad; was toch niet de juiste maat, die heb ik de volgende dag teruggestuurd en n andere maat gevraagd, en deze ook netjes binnen gekregen! Vandaag mee gereden en t zit allemaal prima en blijft waar t moet blijven!

Epic had ik had ik al gezegd maar nu een beetje kleinere maat nodig.

Janique29

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 23:06

Ik heb mastopathie aan mijn borsten (verdikt en pijnlijk weefsel) en raad die van de Hunkemoller af! Hoe tevreden ik over hun gewone bh's ben, zo slecht vind ik de sportbh's. Zelf heb ik een Shokabsorber waar ik erg tevreden mee ben! Die van de hunkemoller bleven pijnlijk en te weinig steun geven. Dit zou natuurlijk kunnen komen door het minder plat drukken.