Caps decathlon ervaringen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jazzie03

Re: Caps decathlon ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 11:08

ik zou het niet weten, die van mij had zogenaamd 'ventilatie' , maar was weinig van te merken als ik mijn cap af deed :=
Ik weet alleen dat ik toen een van de duurste had genomen dus niet zo een plastic cap.

Emaychoja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 11:53

Met mijn cap heb ik totaal geen last van warmte, ook niet in de zomer, terwijl ik normaal gesproken juist heel veel last van warmte in het algemeen heb. Ik heb de goedkoopste, een zwarte van €20.

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 13:12

Ik heb als cap verslaafde naast 2 casco champ caps, een gpa(mijn pride and joy haha ondanks dat die niet helemaal lekker zit maar hij is zo mooi) , een lami-cell en een ?(geen idee ff snel welk merk dat ook al weer was) ook 2 decathlon cap's, 1x gewoon bruin van €20 en een blauw met witte van €25
Maar als ik een ranking moet maken dan zitten de caps van dechatlon en Casco op nummer 1, de Lami-cell en die waarvan ik het merk niet weet op 2 en de GPA zelfs op nummer 3. Het is dat die GPA zo verdomde mooi is en perfect bij mijn wedstrijdoutfit past want anders was ie al lang weg geweest.

Qua draagcomfort zit de caps van Dechatlon dus bij mij erg fijn, maar of dat ook bij jou is is kwestie van passen natuurlijk.
Qua veilig gevoel doen ze ook niet onder voor mijn casco's

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 15:50

ik heb een rood wit blauwe, maar die heeft zoonlief nu op.. vind het een fijne cap en dat voor goed 20 euro