Prosecco schreef:Dat is nu eenmaal een risico als je hengsten samen wilt houden. Ik heb zelf ook hengsten samen (zie profiel) maar als dit 1 keer flink misgaat dan gaan de ballen er ook af, ook al zijn ze goedgekeurd als hengst. ls je hengsten niet goedgekeurd zijn of kunnen worden, dan zou ik ook de ballen eraf halen..er zijn al zat wel goedgekeurde hengsten, wat kan je hengst dan toevoegen als zijn nakomelingen geen papier erbij kunnen krijgen (mits hij niet ggk is).
Is er geen mogelijkheid om ze te splitsen?
Splitsen kan zeker, is wel wat gepuzzel maar dat doen we anders ook. Ze staan ook nooit met vier tezamen, dan zou de testosteron teveel in het rond vliegen haha
Ik ben gewoon vooral verschoten van wat er gebeurd is! Ik heb dit precies nog nooit gezien dat een paard het zo in zijn kopje krijgt.
en dan komt dit er nog bovenop, voor mij is het probleem duidelijk en de oplossing net zo makkelijk maar goed, ik ben dan ook tegen het dekken met ongekeurde hengsten terwijl er genoeg Haflingerhengsten rondlopen die wel ggk zijn. Vind het triest voor je Shetlander.