Rijbroek decathlon

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

EllisL

Re: Rijbroek decathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 15:33

Ik vind ze heel fijn! Met name de kipwarm die ik gebruik voor in de winter. Als het regent word alleen de bovenkant nat niet de binnenkant en het is heel snel droog!

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 15:48

henst schreef:
Ik vind dat een rijbroek bij paarden hoort verzorgen of rijden het hoort er gewoon bij. maar ik kan beginnen in een gewonne spijkerbroek heb hier nog een oude liggen.

Dat lijkt me heel verstandig! Kan je ook even aankijken hoe het je bevalt.

Als ik alleen maar ga verzorgen of longeren, doe ik dat ook altijd in een spijkerbroek. Slijt mijn (dure) rijbroek ook niet. Als je echt alleen maar gaat verzorgen, is een rijbroek inderdaad niet noodzakelijk.
Maar als je het zelf leuk vindt om dan een rijbroek te dragen, moet je dat natuurlijk doen.

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 00:16

Leuke broeken, maar niet als je wat "rondere vormen" hebt en liever een hogere tailleband wil.

Ik heb diverse aangepast in Leeuwarden, maar vond ze te laag en ik heb daar blijkbaar geen model voor.

Maar als je lange rechte benen hebt en van lage broeken houdt is het prima.

Marit_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 00:23

Voor mij altijd de perfecte rijbroeken geweest. Goedkoop, leuke kleurtjes en gaan lang mee. Juist de stretch vind ik erg fijn, ik kan totaal niet tegen van die stijve rijbroeken. Ik heb er nog steeds eentje van 5/6 jaar geleden (2x per week rijden, 1x per week uitmesten), alleen bij de knieen nu wat slijtage in de vorm van gaatjes. De kleur vervaagt wel wat over de jaren, maar dat vind ik niet per se belangrijk.

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 00:33

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 19:28

Ik heb er twee van Decathlon en die gaan nu al een goede twee jaar mee, 3x per week gebruikt.
1tje is nog perfect, 1tje begint ietsje te verslijten, de stof wolt een beetje op.
Maar ik ben er heel er blij mee en zou ze direct terug kopen! Was plusminus 60 euro en 80 euro.

P.s. Voor gewoon te verzorgen of longeren doe ik ook rijbroeken aan. Ik vind ook dat dat erbij hoort, net als ruitensokken :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 22:56

Ik vind ze erg glad. Is al een tijdje geleden, misschien zijn er nu weer andere!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 22:58

Ik heb er 2 en ben er zo ver erg tevreden over. Ze zitten lekker en zien er mooi uit.
Al rijd ik er niet meer mee dus wbt slijtage daarmee kan ik helaas niet helpen.
Heb ze met siliconen knie stukken.

Ik heb model die hoog aansluit (haat heupmodel, wil graag hoog model) dus zit heerlijk. En prijzen van 50-55,- zijn erg leuk.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 23:02

Ik heb altijd de goedkope van 15 euro. Heb er een stuk of 8 inmiddels en de oudste zijn zeker een jaar of 7 oud nu. Ik heb er onlangs twee weggegooid omdat de rits constant open ging, maar die waren van de oudste en ook al helemaal vaal paarszwart geworden :D
Ik neem ze wel een maat groter dan normaal. Vorige week heb ik eentje meegehad van 20 euro met neplederen kniestukken, die stretcht veel meer en zakt zelfs wat af in het kruis, de goedkopere vind ik fijner.
Die neopreen heb ik ook,maar die vind ik niet comfi, ding trekt altijd naar beneden en is na enkele keren wassen niet meer waterdicht.