Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
UrbanL schreef:lotteElb schreef:Wil de manege niet meewerken aan een keer starten zonder paspoort. Het resultaat kan dan natuurlijk niet officieel geregistreerd worden, maar dat is in jullie geval waarschijnlijk ook niet echt belangrijk.
Ze willen idd niet eraan meewerken...er staat duidelijk ruiterpaspoort "verplicht" in grote letters.
Registeren is idd ook niet belangrijk...ze zijn 9 jaar en weet niet hoe fanatiek ze worden dus als dat blijft gaan we wel landelijk starten.
JorineV schreef:Dus... beide maneges willen niet een ruiterpaspoort voor je aanvragen én niet laten starten buiten mededinging? Zijn hun wedstrijden dan misschien zo druk bezocht dat ze gewoon de gelegenheid niet hebben om ruiters van buitenaf te laten starten? Jammer is dat wel...
Ineke2 schreef:UrbanL schreef:Dan moet ik daar gaan lessen?? Iets wat niet wil of gaat.
Maar heb je dat al gevraagd bij de manege's waar je uit kunt kiezen?
Misschien moet je wel lid worden van hun vereniging maar is lessen niet verplicht.
rien10 schreef:JorineV schreef:Dus... beide maneges willen niet een ruiterpaspoort voor je aanvragen én niet laten starten buiten mededinging? Zijn hun wedstrijden dan misschien zo druk bezocht dat ze gewoon de gelegenheid niet hebben om ruiters van buitenaf te laten starten? Jammer is dat wel...
Veel manege houders zitten -terecht- niet te wachten op totaal onbekende mensen en pony's op hun erf, tussen de anderen in de losrij baan etc.
Mizora schreef:Hier kan je een ruiterpaspoort aanvragen als het goed is?
http://fnrsvoorruiters.nl/contact-2
Onderste onderwerp.
lemanthia schreef:ik heb toen een ruiterpaspoort aangevraagd via de manege in de buurt lesste daar toen niet, kwam er af en toe voor activiteiten, was geen enkel probleem, vonden ze alleen maar leuk dat ik de fnrs wedstrijden wilde rijden,
Ineke2 schreef:Ziet er niet naar uit dat je veel keus hebt als ik het zo lees.
Dan afwegen of kids het echt heel leuk vinden of dat mama het eigenlijker leuker vind.
UrbanL schreef:lemanthia schreef:ik heb toen een ruiterpaspoort aangevraagd via de manege in de buurt lesste daar toen niet, kwam er af en toe voor activiteiten, was geen enkel probleem, vonden ze alleen maar leuk dat ik de fnrs wedstrijden wilde rijden,
Wat moest je toen betalen?.Ineke2 schreef:Ziet er niet naar uit dat je veel keus hebt als ik het zo lees.
Dan afwegen of kids het echt heel leuk vinden of dat mama het eigenlijker leuker vind.
haha ze willen wel alleen zijn nog best jong en of ze net zo fanatiek worden als mama moet idd uitwijzen.