Zoveel merken (strakke) eczeemdekens, welke nemen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

XxDiandraxX

Re: Zoveel merken (strakke) eczeemdekens, welke nemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 10:42

Ik vond het ook zo fijn dat de "losse" dekens niet over het hoofd aanmoeten maar je legt ze er als een normale deken om en doet dan alles vast.

Hier nu geen eczemer meer en hoewel ik ze gruwelijk mis geeft dat ook wel rust..

Soraya_Tony

Re: Zoveel merken (strakke) eczeemdekens, welke nemen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-17 10:51

Nu ik iedereen zo hoor denk ik dat ik toch maar voor ''mijn oude vertrouwde deken'' moet gaan. De rambo sweet itch is een iets duurdere deken maar hield het wel het langste vol inderdaad. Ik weet natuurlijk niet hoe lang de vorige eigenaar de deken al had. Als het goed is zit de hals er dan wel aan vast en kan die niet meer over zijn hoofd glijden. Hartstikke bedankt voor alle tips! Mocht er nog iemand met een andere tip/informatie komen dan is dat altijd goed, ik blijf het lezen :)

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 11:00

Mijn paard heeft ook de Rambo. Deken blijft altijd goed liggen. Geen jeuk meer met de deken.

Ik koop om het jaar een nieuwe eczeemdeken en heb dan 3/4 dekens. Ik heb een paard wat graag in het zand rolt en iedere paar maanden krijgt hij dan een schone op en wordt de deken gewassen en waterdicht gemaakt. Per deken doe ik er wel 3 jaar mee en dan verslijd hij vooral aan de binnenkant.