Nieuwe cap, maar welke? Ervaringen gezocht

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nanoukkie

Re: Nieuwe cap, maar welke? Ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 13:56

heel erg blij met mijn Samshield, geen bezweet hoofd meer zo als in de goedkopere caps en ook is hij nog niet bekrast na enkele eren op de grond gevallen te zijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 14:01

KatooG schreef:
Ik hoor van veel mensen heel goede ervaringen over uvex. Als ik mij niet vergis zijn veel spring- en crossruiters hier fan fan. Blijkt zalige ventilatie te hebben. Voorlopig zit ik nog een week met een oude Cap opgescheept dus ik heb mijn uvex nog niet uitgetest.

Ik ben ontzettend fan. Maar het is wel een sportieve cap, niet een sjieke cap, waar je de blits mee maakt in de dressuurring omdat de glim en blingbling zo mooi matcht met je laklaarzen, glitterfrontriem en pareldekje. :+ Maar god, wat zit ie lekker! _/-\o_

Espoir_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 14:28

Ik ben super blij met mijn KEP. Ik wilde in eerste instantie voor de Samshield gaan, maar die stond mij echt totaal niet terwijl de KEP echt goed staat. Misschien een idee om een ruitersportzaak te bezoeken en daar te kijken wat én fijn zit, én staat.

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 11:18

Ik heb de KEP en vind het altijd wel mooie caps. Wel liet ik de mijne een paar maanden geleden uit m'n handen vallen en deze viel op een uitstekende steen, niet eens hard ofzo, maar er zat wel gelijk een deuk in aan de bovenkant. Dit vind ik eigenlijk echt niet kunnen voor zo'n dure cap. Ik vraag me echt af hoe hij eruit ziet als je een keer hard van je paard valt en op je hoofd belandt.. Ik had eerst gewoon een cap van Harry's Horse en daar was nooit iets mee aan de hand. Ik weet niet hoe de Samshields zijn, maar als die beter zijn zou ik eerder die aanraden.

Ps: Als je een nieuwe cap koopt en je er niet al te veel haast bij hebt, zou ik wachten tot dat er -25% korting is op een artikel naar keuze bij de Divoza. Dit geldt ook op caps en ook als je hem zelf wilt samenstellen. Ik had dit ook gedaan en scheelde me 135 euro, dus echt de moeite.

Sunrise

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 21:59

Lottekuhh_x schreef:
Ik heb de KEP en vind het altijd wel mooie caps. Wel liet ik de mijne een paar maanden geleden uit m'n handen vallen en deze viel op een uitstekende steen, niet eens hard ofzo, maar er zat wel gelijk een deuk in aan de bovenkant. Dit vind ik eigenlijk echt niet kunnen voor zo'n dure cap. Ik vraag me echt af hoe hij eruit ziet als je een keer hard van je paard valt en op je hoofd belandt.. Ik had eerst gewoon een cap van Harry's Horse en daar was nooit iets mee aan de hand. Ik weet niet hoe de Samshields zijn, maar als die beter zijn zou ik eerder die aanraden.

Ps: Als je een nieuwe cap koopt en je er niet al te veel haast bij hebt, zou ik wachten tot dat er -25% korting is op een artikel naar keuze bij de Divoza. Dit geldt ook op caps en ook als je hem zelf wilt samenstellen. Ik had dit ook gedaan en scheelde me 135 euro, dus echt de moeite.

serieus ook als je hem zelf wilt samenstellen?!
Wauw. dat is wel een hele goede service en héél verleidelijk <3

Cabelz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 12:12

Bij Divoza kan je idd zelf samengestelde producten met korting bestellen. Heb ik zelf met een CO gedaan en dat was geen probleem :)

Sunrise

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 22:12

O ik vier nu echt een soort feestje *\o/* *\o/* ineens komt die cap die veel te duur was weer in beeld