Nies_ schreef:Epplejeck is sowieso een poedersuiker winkelIk snap niet dat mensen er graag komen want het assortiment bestaat veelal uit troep en het personeel weet niks.
Ik bestel er online (want in de winkel hebben ze het sowieso al niet) alleen soms wat met 25% korting, maar de laatste keren kon ik het inderdaad beter of net zo goed ergens anders halen voor de volle mep dus dan doe ik dat.
Welke winkels vind jij prettig? Ik ga altijd naar de epplejeck omdat die hier in de buurt zit maar wil ook graag eens ergens anders kijken
wat een vreemde actie.. Agradi staat er inderdaad bekend om, maar van de epplejeck had ik geen idee
Ik snap niet dat mensen er graag komen want het assortiment bestaat veelal uit troep en het personeel weet niks.
Erg netjes is het uiteraard niet, maar je hebt geen poot om op te staan denk ik. Het gebeurt op meer plaatsen dan je denkt. Ik werk in de horeca en daar werd de mayonaise ineens €0,05 duurder een paar dagen voor Kerst... De biefstuk werd in prijs verhoogd, maar dan kwam er wel een kortingsactie op de biefstuk waarbij de biefstuk dus voor de oude prijs verkocht werd.
Zo werkt het in die wereld.
van zaken mbt paarden/ producten )! Ik ga er alleen heen als t echt moet ( zit 10 minuten bij ons vandaan) en dan haal ik alleen hele simpele dingen ( geen tuig, dekjes ect).. Een keer een bit of een keer kleding of paardensnoep verder niet! 
De concurrentie biedt het jasje wel nog steeds rond de vorige prijs aan.