Graag iemand met tips en gouden raad

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

cobiie

Re: Graag iemand met tips en gouden raad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 22:33

Heb je geen rechtsbijstand?

Heb je de verkoper gezegd dat alle kosten die je na tijdstip X maakt je op haar gaat verhalen, dat het goedkoper is direct het paard terug te nemen ipv lang te wachten waarna er een grote da rekening ontstaan is.
Dat wil sommige wel wakker schrikken.

Kimd1992

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-16 23:45

Rechtsbijstand komt hier helaas niet in tussen, ja dat wil ze niet.
Dus heb de advocaat uiteindelijk de brief laten opstellen en kijken wat er uit de bus komt.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 13:40

Ach wat een ellende weer. Je bent echt niet de enige hoor ts.De paardenhandel is zo verrot als een mispel.Jammer want dit doet onze mooie sport geen goed. Wees eerlijk over de gebreken van een paard,dan kun je hem tegen een aangepaste prijs toch wel verkopen aaniemand die net dat gebrek niet erg vindt.

Xjosee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 17:33

Ik vind het lastig om je verhaal te volgen. Klopt het dat de manege bij de kissing spines zei dat je mocht terug brengen, dat wilde je niet. Nu met de nieren willen ze het paard niet meer terug nemen? En je hebt laten keuren toen het paard al van jou was?

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 20:42

Xjosee schreef:
Ik vind het lastig om je verhaal te volgen. Klopt het dat de manege bij de kissing spines zei dat je mocht terug brengen, dat wilde je niet. Nu met de nieren willen ze het paard niet meer terug nemen? En je hebt laten keuren toen het paard al van jou was?

Dat komt bij mij ook onduidelijk over.Volgens mij heb je eerst wel een aankoopkeuring laten doen, maar toen jehet paard al had nogmaals laten keuren omdat hij toch problemen vertoonde?

Kimd1992

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-17 23:28

Hoi, we hebben alles laten testen in de kliniek.
Uiteindelijk is niets gebleken uit onderzoek.
Wat er wel uit is gekomen is dat ze lyme heeft en ratten ziekte wat ook deze uitslagen geeft op de nieren.
Ook dit kan ze bij ons niet opgelopen hebben vermits de teken er al niet meer waren toen ik ze kocht.
Ze is er al wat boven op, al wat meer leven in, overgegaan op ander voer en ze voelt zich al stukken beter ben een gelukkig mens nu het al wat beter is.
Nu nog kijken wat we kunnen forceren tegen de Lyme en rattenziekte.

Allemaal enorm bedankt voor jullie antwoorden en steun

GDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 00:24

Kimd1992 schreef:
Hoi, we hebben alles laten testen in de kliniek.
Uiteindelijk is niets gebleken uit onderzoek.
Wat er wel uit is gekomen is dat ze lyme heeft en ratten ziekte wat ook deze uitslagen geeft op de nieren.
Ook dit kan ze bij ons niet opgelopen hebben vermits de teken er al niet meer waren toen ik ze kocht.
Ze is er al wat boven op, al wat meer leven in, overgegaan op ander voer en ze voelt zich al stukken beter ben een gelukkig mens nu het al wat beter is.
Nu nog kijken wat we kunnen forceren tegen de Lyme en rattenziekte.

Allemaal enorm bedankt voor jullie antwoorden en steun

Bedoel je Leptopspirose?