Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_suus19_ schreef:Hier juist slecht ervaring met de ANWB laarzen. Na een paar maanden al lek en de binnen voering gaat steeds los van de buitenkant waardoor m'n voet dan klem zit en ik er met geen mogelijkheid meer uit kwam. Rampdingen vond ik het.
Dit jaar een poging wagen met de muck boots. Tot nu toe bevallen ze goed
jorretje schreef:_suus19_ schreef:Hier juist slecht ervaring met de ANWB laarzen. Na een paar maanden al lek en de binnen voering gaat steeds los van de buitenkant waardoor m'n voet dan klem zit en ik er met geen mogelijkheid meer uit kwam. Rampdingen vond ik het.
Dit jaar een poging wagen met de muck boots. Tot nu toe bevallen ze goed
Ja dat had ik ook met mijn ANWB laarzen! leuk voor 'normaal' maar mest/urine kunnen ze gewoon niet tegen, dan gaan ze lek. Mijn 'oude' anwb laarzen waren dus vrij snel lek en de voering stuk en dan moest ik echt een schoenlepel gebruiken om de voering op zijn plek te houden, anders krijg ik ze niet meer uit.
(schade door mest/urine valt NIET onder de garantie helaas).
Heb nu een nieuw paar, die zijn heerlijk warm en waterdicht, maar die gaan dus absoluut niet mee naar stal. Daar heb ik nu al bijna 3 jaar muckboots voor(die beginnen nu te slijten. Doordat ik ze vaak omgeslagen heb bij warmer weer en er ook veel mee op het paard zit is het stofje wat over het neopreen zit een stukje los aan de binnenkant, maar verder doen ze het nog prima
)
Brinta12 schreef:Voor diegene die Muck Boot Colt Ryder hebben, kan je hiermee ook goed door modder en andere drassige grond lopen? Ik wil namelijk het voor rijden gebruiken, maar ook om flinke wandelingen door de modder te maken.