Stoere rijlaarzen die "hoger" zijn ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-17 13:58

Reusje0504 schreef:
Ik heb van de epplejeck deze: http://www.ej.nl/ruiter/laarzen-schoene ... _3137.html

Zeer tevreden!!

Ha, die zijn leuk geprijsd ! En bij 39, 47 hoog. Alleen kuitmaat 39 is net wat te breed. Weet je toevallig of die kuitmaat met of zonder elastiek uitgerekt is ?
En geven ze wel een beetje steun bij de enkel of zijn ze daarvoor te breed bij de enkel ?

Hilli

Re: Stoere rijlaarzen die "hoger" zijn ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 14:00

En gevoerd. Dat is voor nu heel lekker, maar in de zomer lijkt me dat echt veel te warm.

Ik ben benieuwd welke tips voorbijkomen. Echt stoere rijlaarzen waar je ook nog goed op kan lopen zijn er weinig.

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-17 14:15

Ja, je hebt gelijk, gevoerd is wel jammer (voor in de zomer ) !

MH laarzen ( de stoere variant in ieder geval ) lopen geweldig, maar zijn helaas wel te kort.

Reusje0504

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 14:34

Maris schreef:
Reusje0504 schreef:
Ik heb van de epplejeck deze: http://www.ej.nl/ruiter/laarzen-schoene ... _3137.html

Zeer tevreden!!

Ha, die zijn leuk geprijsd ! En bij 39, 47 hoog. Alleen kuitmaat 39 is net wat te breed. Weet je toevallig of die kuitmaat met of zonder elastiek uitgerekt is ?
En geven ze wel een beetje steun bij de enkel of zijn ze daarvoor te breed bij de enkel ?

Ik denk dat de kuitmaat ruim genomen is, er zit veel elastiek in! Misschien kun je een keer passen in de winkel? Ik heb ze bewust voor de winter gekocht in de zomer rijd ik altijd met jodphurs maar als je op zoek bent naar laarzen voor het hele jaar dan zijn ze veel te warm idd!