Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Shanna schreef:Dat vind ik dus ook het bijzondere, de zadelmaakster en ik verschillen qua mening over wat de juiste boom-maat/ kopijzer maat is. Ook heeft ze geen maten opgenomen van beide paarden, terwijl het wel een paard met een ''lastige rug'' is. Het is dus wel een nieuw, voor ons gemaakt zadel, maar hij is niet perse op maat van het paard gemaakt.. (Ik dacht dat ze dat bij aflevering zou doen, niet dus.. Ook een keer bijvullen zit niet standaard in het ''pakket''.)
Qua zadels en kwaliteit staat ze verder wel goed bekend, alleen qua communicatie niet zo (al waren dat berichten van jaren geleden), en daar zijn we helaas zelf ook achter gekomen..
xCarfield schreef:Hier ongeveer het zelfde meegemaakt. Ook een zadel gekocht bij een zadelmaker die niet helemaal goed lag. Na het niet mee willen werken van zadelmaker kant, hebben we hulp ingeschakeld van een rechtsbijstand en twee x een second upion gevraagd bij andere zadelmakers. Na de lang project hebben we een groot deel van het aankoop bedrag terug gekregen al duurde het naar ons inzien te lang. Het belangrijkste is dat je veel op papier hebt staan. Dus ook de afspraken die je met de zadelmaker hebt gemaakt en wanneer.