Ik vind op je foto's de hogere mooier aansluiten, maar ik vraag me wel af of je hier geen last van hebt bij het buigen van je knie. Naar mijn idee komt de rand van de hogere laars namelijk wel in je knieholte terecht en het is ook niet prettig als dat gaat irriteren.
Mijn lederen rijlaarzen zijn destijds ook amper gezakt dus het is niet helemaal vanzelfsprekend dat een laars 2 centimeter zakt. Ik zou dus ook alleen voor de hogere laarzen gaan als je deze ook goed vindt zitten en de hoogte je niet in de weg zit, niet "omdat hij toch nog wel gaat zakken".
Ik vins zelf eerlijk gezegt de lagere beter zitten. De lage vind jj rondom je been heel mooi aansluiten tja die ene cm wat "mooier" was geweest als die wat hoger was... Die hogere vind ik niet mooi aansluiten met name de bovenkant, de laars staat open en slukt totaal niet aan je been... Ik zou zelf voor de lagere kiezen
Ik zou persoonlijk voor de hogere kiezen, deze sluiten netter aan. En ik weet uit ervaring dat met te lage laarzen ook niet prettig rijd. En de eerste tijd dan misschien hakverhogers voor het snijden in de knieholte!