Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
NathalieBoer schreef:[***] schreef:Wat doen jullie er dan mee? Ik heb die met rits gehad wel 3 winters mee uitgemest, nooit ingesprayd, altijd vies en waren nog niet eens heel slecht toen ik ze weggooide
Precies! Die van mij zijn ook nog als nieuw terwijl ik er mee door de modder bagger, er mee rijd, paarden er mee was en stallen er mee uit mest. Kwestie van goed laten drogen als ze nat zijn en zo af en toe eens een keer invetten.
Inoterry schreef:Een vriendin van me had vorig voorjaar ook Ariat schoenen gekocht. Elke dag als ze klaar was op stal haalde ze al het vuil er af en ze werden ook regelmatig met dat dure Ariat spul onderhouden. Na nog geen half jaar zaten er toch wat scheuren in het leer en ging de zool loslaten. Ze had, heel toevallig, de bon nog en is terug gegaan naar de Epllejeck. Die hebben netjes het probleem voorgelegd bij Ariat en foto's door gestuurd. Het oordeel van Ariat was dat ze slecht onderhouden waren want er zat vuil op en daarom viel het niet onder garantie.....![]()
![]()
. Mijn oordeel is dus dat ik geen Ariat meer koop en mijn vriendin ook niet.
) alleen wel is afspuit bij erge modder enzo. Ze doen het nog steeds en zijn nog steeds waterdicht.
Daar heb ik echt een hekel aan en was ook de rede om steeds weer voor Ariat te gaan.
Ik doe er gemiddeld anderhalf jaar mee, ook als ik ze alleen gebruik voor het rijden. Ik onderhoud ze goed en vet regelmatig in, vaak nog extra de zijkanten omdat die snel scheuren. Na 3 paar maar op een ander merk over gegaan. Wat dat gaat doen nog geen idee, heb ze nu een half jaar.
Dat is namelijk echt heel slecht voor ze.