rijbroeken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

quintenvo

Re: rijbroeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 15:26

Ik vind de broeken van de epplejeck altijd erg fijn, maar die zijn wel heel wat goedkoper dan 200 euro haha. Ik kijk zelf nooit naar duurdere broeken, dus dat zou ik niet weten. Maar heb wel vaak gehoord dat pikeur erg lekker zit :)

quintenvo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 15:26

Van de decathlon vind ik er ook een paar lekker zitten :)

maximuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 15:39

Als je altijd naar je genoemde winkels gaat dan moet je daar gewoon broeken gaan passen en kijken wat je fijn vindt...Heel simpel...

P_AndUnicorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 15:07

De Epplejeck Dragonfly met siliconen kont vlak bevalt mij echt super, deze gaat ook na veel gebruik niet lubberen bij de kont en de anti slip geeft net een beetje extra steun zonder te plakken of vervelend te zijn.
Deze kost 89,95, zal er even een foto van bij plaatsen.
Het enige wat mij tegen viel is dat de diamandjes die er op zaten in de eerste wasbeurt al deels af vielen terwijl de broek binnen ste buiten word gewassen.
Afbeelding

evita13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 15:11

ik heb een heerlijke rijbroek van ELT ik ben zelf erg moeilijk in echt vinden van een goede rijbroek aangezien ik niet de dunste ben en best breed van mn heupen en kont . eerst kende ik hetmerk helemaal niet tot ik bij divoza kwam . het is een heerlijke broek met veel stretch hij was 110 euro zeker een aanrader

Racheeel94

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 11:58

Ik gebruik gewoon epplejack of hv polo, pikeur Hoeven niet zo duur te zijn om goed te functioneren?

loveslimpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 12:04

Ik houd het bij Pikeur, De pasvorm is goed en het gaat echt lang mee. Een tijdje terug had ik door verhuizen/ergens anders slapen niet een rijbroek op de plek waar ik m nodig had. Dus snel een goedkope besteld bij Loesdau en dat ding zit voor geen meter ook de stof vind ik minder prettig. Zodra ik thuis weer bij mn pikeur kan zal de Loesau heel snel verdwijnen :j

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 12:05

Balou_Ivar schreef:
Niet boven de 200 euro?! Ik vind alles boven de 50 euro al duur:')
Ikzelf heb altijd rijbroeken van Harrys horses geloof ik gehad, al doen de broeken bij van de Decathlon het ook goed:)

Precies! Mondoni (Divoza huismerk) zit prima.
TS, ga gewoon naar een (grote) ruitersportzaak. Ze hebben overal rijbroeken onder de 200 en dan kan je ze zelf passen.

Mariska200

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 17:11

Ik heb zelf altijd rijbroeken van het merk Horka. Deze zitten heel erg fijn en zijn niet al te duur. Op het moment rij ik zelf altijd met deze:

https://123ruitersport.nl/d-olanda-elasta.html

Veel succes met zoeken verder !

XX Mariska

Mariellleee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 13:05

Ik heb op dit moment een zwarte spijkerrijbroek van Mondoni zit prima en is ook niet zo 'glad' als een normale rijbroek.

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 23:32

Hoop dat ik m'n vraag hier mag stellen: Heeft iemand hier toevallig ervaring met de Eurostar Judith?

Chevaloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 14:41

Er is nu ook veel uitverkoop. Google anders: sale paardrijkleding
Daar vind ik meestal wel wat :)

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 15:11

Ik kijk eigenlijk nooit naar het merk als ik een rijbroek ga kopen, wel naar de prijs en hoe de rijbroek eruit ziet. Ik ga eigenlijk nooit duurder dan 130/140 euro. Dit is meestal al een hele opgave als je bij het Drunens Ruiterhuis of wat dan ook gaat kijken. De meeste broeken zijn een stuk duurder, dus dan ben ik eerst al (voor daar) de relatief goedkopere rijbroeken er tussen uit aan het vissen. Wel let ik erop of deze een leren of kunstlederen zitvlak heeft. Laatst had ik hier niet op gelet en had ik een rijbroek gekocht die helemaal niks van een zitvlak had en ik vond het echt verschrikkelijk rijden. Het voelt echt heel veel gladder. Ik heb er ook eentje met een siliconen zitvlak, dit vond ik ook een beetje gek voelen. De merken die ik zelf wel fijn vindt zijn Anky en QHP. Ik weet eigenlijk niet eens welke merken ik nog meer heb.

SophieKn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 21:38

Ik heb een rijbroek van Eurostar, echt een hele fijne broek!

henst

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 18:13

Vroeger reed ik ook paard maar heb ze weg gedaan omdat ze te klein waren Het was een zwarte met een gele boord erin en op die gele boord stonden zwarte paardjes. Graag zou ik willen weten welk merk dat was wie kan mij dit zeggen? Want ik vond ze zo goed dat ik een nieuwe wil.