M_D_H schreef:Vgm
Volgens mij
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Anoniem schreef:Als je knopen er zo vaak afschieten, moet je dan niet gewoon een maatje groter kopen?
Kaitlyn schreef:Anoniem schreef:Als je knopen er zo vaak afschieten, moet je dan niet gewoon een maatje groter kopen?
Heeft soms niks met de grootte van het jasje te maken.![]()
Ik had ook een jasje waarvan de knopen er te pas en te onpas af lagen. Knopen waren er gewoon klote op gezet en de knoopjes die ik er zelf opzetten zaten er ook niet zo fantastisch aan vast omdat ik daar niet zo goed in ben.
Inmiddels ben ik er handiger in geworden en doe ik standaard bij een nieuw jasje fatsoenlijk de knopen aannaaien. Bijna nooit meer problemen ermee.
Anoniem schreef:Kaitlyn schreef:Heeft soms niks met de grootte van het jasje te maken.![]()
Ik had ook een jasje waarvan de knopen er te pas en te onpas af lagen. Knopen waren er gewoon klote op gezet en de knoopjes die ik er zelf opzetten zaten er ook niet zo fantastisch aan vast omdat ik daar niet zo goed in ben.
Inmiddels ben ik er handiger in geworden en doe ik standaard bij een nieuw jasje fatsoenlijk de knopen aannaaien. Bijna nooit meer problemen ermee.
Ja oke, maar dan ligt het aan de kwaliteit van het jasje. Maar dan is het met 1 keer opnieuw vast zetten toch klaar?
_karin_ schreef:Mocht je dus níet slagen, ik heb een jasje van Harry's Horse (Superstar) waarbij er een rits onder mijn knopen zit, dus rust het 'gewicht' niet op de knopen en blijven ze dus ook netjes hangen waar ze hangen.