Wedstrijdjasje met rits

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zeepsop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 09:58

M_D_H schreef:
Vgm :o?

Volgens mij :)*

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-16 10:34

Zeepsop schreef:
M_D_H schreef:
Vgm :o?

Volgens mij :)*

Oohhh :')
Ik snap hem... :+

Brittjuh97

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 00:42

MarianneW

Re: Wedstrijdjasje met rits

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 13:15

Harry's horse Royal competition is ook met een rits en drukknoppen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 13:18

Als je knopen er zo vaak afschieten, moet je dan niet gewoon een maatje groter kopen? :o

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 13:24

Anoniem schreef:
Als je knopen er zo vaak afschieten, moet je dan niet gewoon een maatje groter kopen? :o

Heeft soms niks met de grootte van het jasje te maken. :')

Ik had ook een jasje waarvan de knopen er te pas en te onpas af lagen. Knopen waren er gewoon klote op gezet en de knoopjes die ik er zelf opzetten zaten er ook niet zo fantastisch aan vast omdat ik daar niet zo goed in ben.
Inmiddels ben ik er handiger in geworden en doe ik standaard bij een nieuw jasje fatsoenlijk de knopen aannaaien. Bijna nooit meer problemen ermee.

Setteli

Re: Wedstrijdjasje met rits

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 13:26

Ik heb ook een Pikeur met rits en daar weer knopen over. Was een heel betaalbaar jasje en met de kortingsactie van Divoza helemaal.

Ik vind juist dat het minder aftekent. De druk wordt verdeeld over de gehele rits en er staat dus geen druk op de knopen.
Echt een fijn jasje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 13:26

Kaitlyn schreef:
Anoniem schreef:

Ik had ook een jasje waarvan de knopen er te pas en te onpas af lagen. Knopen waren er gewoon klote op gezet en de knoopjes die ik er zelf opzetten zaten er ook niet zo fantastisch aan vast omdat ik daar niet zo goed in ben.
Inmiddels ben ik er handiger in geworden en doe ik standaard bij een nieuw jasje fatsoenlijk de knopen aannaaien. Bijna nooit meer problemen ermee.

Ja oke, maar dan ligt het aan de kwaliteit van het jasje. Maar dan is het met 1 keer opnieuw vast zetten toch klaar?

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 13:38

Anoniem schreef:
Kaitlyn schreef:

Ja oke, maar dan ligt het aan de kwaliteit van het jasje. Maar dan is het met 1 keer opnieuw vast zetten toch klaar?

Was een duur Pikeur jasje. :+
Hangt ervan af hoe je het vastzet. Vaak zijn een paar halen net niet voldoende of is je draad niet sterk genoeg.

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 14:53

Kaitlyn schreef:
Was een duur Pikeur jasje. :+
Hangt ervan af hoe je het vastzet. Vaak zijn een paar halen net niet voldoende of is je draad niet sterk genoeg.

Daarom heb ik ze vast gezet via naaien zonder naald en draad :D

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 22:15

_karin_ schreef:
Mocht je dus níet slagen, ik heb een jasje van Harry's Horse (Superstar) waarbij er een rits onder mijn knopen zit, dus rust het 'gewicht' niet op de knopen en blijven ze dus ook netjes hangen waar ze hangen.

Heb dit jasje ook. Zit superlekker. En de Epplejeck heeft nu 25% op 1 artikel hihi. Kost ie rond de 75€

Afbeelding

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 17:34

Ik had niet gezien dat jullie om foto's hadden gevraagd! Er staat er eentje in mijn profiel! (bijna onderaan)

kisangel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 13:33

Animo had toen wedstrijdjasjes met rits weet ik maar deze zijn vaak wel best prijzig.... dat was wel al een aantal jaar geleden dus nu weet ik het niet meer. Ik zit ook te denken aan een jasje met rits want die knopen word ik helemaal gestoord van af en toe.