Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Marg schreef:Ik ben echt een muts. Ik stap voor de trailer wel 4 keer uit dat ik goed zit voor de trailer en niet de dissel in mijn wagen heb. Helaas mag je maar 1 keer uitstappen volgens mij. Wat ik raar vind want lieder een keer extra kijken dan een gat in de bumper.
danamuts schreef:Hier de vraag: wat heb je geladen. Uuuh
Een betonplaat van 1300kg.
Nou zegt meneer de examinator: maak hem maar eens open. Bleek instructeur net een verhuizing gedaan te hebben, dus ook nog tig dekens en spanbanden en een tafel haha.
Of ik er in de toekomst op wil letten dat ik exact weet wat erin zit.
Moesten er wel om lachen. Instructeur had het zelf nog niet meegemaakt
Gwahir schreef:ik kreeg de tip van mijn instructeur om bij het gesprekje met de examinator vooraf te laten vallen waarvoor je het rijbewijs nodig hebt (in mijn geval, met trailer rijden en misschien een keer met caravan). Hij zei dat ze dan soms wat minder streng zijn. Ik weet natuurlijk niet in hoeverre dat klopt maar mijn examinator stelde meteen zelf ook de vraag waar ik het voor nodig had, dus misschien nam hij het inderdaad mee in zijn vragen of beoordeling.

maar ik bedoel helemaal omkeren 
Paardenfan25 schreef:Probeer ook met keren dat je als je hem achteruit draait, hem met je hand te draaien, dus aan jou kant.
Is makkelijker
Omgooien noemen wij dat altijdmaar ik bedoel helemaal omkeren
JenW;
Wat bedoel je daarmee? Ik moet aan de linkerkant van de weg gaan staan en dan achteruit door de bocht. Daarna sta je in de straat aan de linkerkant en kan je naar rechts wegrijden. Is dat omgooien?

bij mij ging hij toch al niet mee