Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

denk dat ze beugels bedoelde 
Karin schreef:Aha, dat verklaart meteen waarom je na het binnenkomen in de Belgische FEI/CCI-proeven niet hoeft halt te houden en te groeten, maar meteen je proefje begint. Want doodstil (of onbeweeglijk) stilstaan kunnen eventingpaarden in de hogere klassen natuurlijk niet meer.
Ik heb hier de SGW-gids 2003 voor me liggen met daarin ook Belgische proeven.
Het was bij het onderdeel uitgestrekte draf, en ik had een 8, dus ik had zoiets van: nou, dan zal het wel goed bedoeld zijn. Later nog gevraagd aan de jury en die was ook erg verbaasd. Bij ons naast de bak hing een reclamebord waar die tekst op stond, en hij had het opgelezen, met de vraag aan de schrijfster waar dat over ging. De schrijfster had het blijkbaar niet begrepen, en dacht dat ze het op mijn protocol moest schrijven
Zep schreef:Nescio bokte er een keertje flink op los toen ik wilde wegrijden in uitgestrekte galop. Commentaar: "paard word iets te vrolijk"
marloezzke schreef:op de laatste wedstrijd die ik heb gereden, was mijn paard helemaal op voordat hij de ring in moest, het was bloedheet in de losrijbak en we zaten er wel met 25/30 man in echt niet normaal.
hij was dus niet vooruit te branden, kreeg de opmerking "paard meer achter de broek zitten" vond deze opmerking echt super haha.