Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
bigone schreef:Jij zegt dat je altijd bereikbaar bent, dat is niet altijd zo want je kunt ook met je paard een ongeluk krijgen waarbij jij niet aanspreekbaar bent het paard acuut hulp nodig is. Of een been breekt en meteen moet worden ingeslapen. Contract is prima maar soms zijn er situaties waarbij je moet vertrouwen op de kunde en kennis van paardenmensen om je heen. Goed dat je er zo over nadenkt.

Shirley schreef:Dat is om te beginnen al fout.
Waarom heeft ze dat nummer niet?
Denk dat je meer op je werk bent dan thuis?
mrie schreef:Ik snap het aangeven van een limiet niet zo goed. Het is de bedoeling dat de stalhouder zorgt dat er EHBO uitgevoerd wordt, niet dat er een compleet behandelplan opgezet wordt.

mrie schreef:Ik snap het aangeven van een limiet niet zo goed. Het is de bedoeling dat de stalhouder zorgt dat er EHBO uitgevoerd wordt, niet dat er een compleet behandelplan opgezet wordt.
eh....Hoe zit het dan bij koliek?
Als mijn beest met koliek staat dan hoop ik dat hij er eerst Colosan in gooit. Die staat altijd in mijn kast. Dan dat hij de veearts belt. Stel dat zij aannemelijk maakt dat er een operatie moet volgen dan hoop ik dat ze er een noodslachting van maken, maar dat moet ik hem toch eens vertellen. Ik wil gewoon geen vervoer voor mijn doodzieke en trailerdoodsbange beest. Hij hoeft niet kost wat kost bij mij te blijven, te veel koliekoperaties mislukken.
Los daarvan heb ik mijn tel nr en een in geval van nood nr op de stal hangen en dat is niet voor niks.