Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ineke2 schreef:Google eens op veulenrek en dan op afbeeldingen.
Zie je meteen wat er bedoeld word.
En meisje doe alsjeblieft iets aan je schrijfwijze als je (later) serieus genomen wil woorden...
Moeder met veulen samen vervoeren als het de bedoeling is dat moeder alleen terug gaat zou ik absoluut niet doen. Moeder in paniek op de trailer dat is op zijn zachts gezegd niet prettig voor alle partijen.

Zorg wel dat je meteen kunt vertrekken zodra het veulen erop staat en alles dicht is. Ook handig om te gaan op tijdstippen dat het vrij rustig is op de weg zodat je niet in een file oid terecht komt. Zolang je rijd zijn ze druk bezig om hun evenwicht te bewaren en hebben ze geen tijd om zich te druk te maken. 
Sheeltje2 schreef:Heb een anderhalf paardentrailer gehuurd een wiliams was het Yuri was 4,5 maand en werd tegelijk ook van moeders gescheiden hebben wat hooi op de grond gelegd toen hij erin stond los gemaakt dus los in de trailer alleen de achter stang verder helemaal niks ritje van 2,5 uur Yuri kwam er onbezweet uit rustig en super gegaan:) [ [url=m/GVTrTt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7zeSBo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lovemyponys5 schreef:Helaas hebben we niet de mogelijkheid om te oefenen. Maar ik denk dat alles eruit en veulen los het best is.
En even serieus over mijn spelling
Als ik serieus ga schrijven maak ik egt niet zoveel fouten hoor maar ik typ hier via mijn mobiel ff snel dan ga ik daar egt niet op letten hoor
ponyparadijs schreef:fenijro_tani schreef:Moet wel zeggen dat het eigenlijk verboden is, maar dirfde het niet aan om haar alleen daar achter te laten.
Verboden maar ook nog eens heel gevaarlijk
. ssssuus schreef:Ineke2 schreef:Google eens op veulenrek en dan op afbeeldingen.
Zie je meteen wat er bedoeld word.
En meisje doe alsjeblieft iets aan je schrijfwijze als je (later) serieus genomen wil woorden...
Moeder met veulen samen vervoeren als het de bedoeling is dat moeder alleen terug gaat zou ik absoluut niet doen. Moeder in paniek op de trailer dat is op zijn zachts gezegd niet prettig voor alle partijen.
![]()
![]()

fenijro_tani schreef:ponyparadijs schreef:Verboden maar ook nog eens heel gevaarlijk
Hoezo gevaarlijk? Was een mini veulen van nog geen negen maanden.
Ik keek de situatie aan en vertrouwde het en vond dit de beste keuze.
Ik vind mezelf nog altijd beter in keuzes maken ivm mijn paarden dan een bokker die mij of mijn pony niet kent.
Ineke2 schreef:fenijro_tani schreef:Hoezo gevaarlijk? Was een mini veulen van nog geen negen maanden.
Ik keek de situatie aan en vertrouwde het en vond dit de beste keuze.
Gaat nog niet zo om de pony.
Het is verboden en gevaarlijk omdat er een botsing kan komen om welke reden dan ook en jij + de pony vliegen dan de trailer door en misschien door de klap zelfs wel uit de trailer.
Je zit niet voor niks in een gordel in de auto.
fenijro_tani schreef:Ik vind mezelf nog altijd beter in keuzes maken ivm mijn paarden dan een bokker die mij of mijn pony niet kent.