Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mrie schreef:Nee je gaat zorgen dat de pony actiever wordt. Hoe het precies werkt is voor dat kind toch niet belangrijk. Waarom wordt er hier zo vervelend gereageerd?
De vraag is toch: Hoe komt dit en hoe los ik het op?
Ik zit pas 40 jaar in de paarden, kelley-Ann geloof me ik heb een boel gezien. Ook zes jarigen die wel meteen goed leren rijden...
mrie schreef:Nee je gaat zorgen dat de pony actiever wordt. Hoe het precies werkt is voor dat kind toch niet belangrijk. Waarom wordt er hier zo vervelend gereageerd?
De vraag is toch: Hoe komt dit en hoe los ik het op?
Ik zit pas 40 jaar in de paarden, kelley-Ann geloof me ik heb een boel gezien. Ook zes jarigen die wel meteen goed leren rijden...
Duhelo schreef:Hoe je de pony actiever krijgt is voor dat kind inderdaad niet belangrijk, maar ik vraag me oprecht af hoe je een kind van die leeftijd een pony op de achterhand leert rijden, als ze zelf nog zo hard bezig zijn met houding en zit? Hoe leer je een kind dat de eerste keren in stap en draf los rijdt om een pony op de achterhand te plaatsen? Dat is toch gewoon niet realistisch ? ( er van uitgaan dat sommige talentjes dat wel kunnen maar het gros van de kinderen niet in de buurt komen van dat talent)