Ik zou zeggen mp voor oude anky's, soms ook wel pikeur (diana).
Welke maat zoek je? En wat wil je max uitgeven? Ik heb nog 2 anky's liggen in 38, 1 nieuw, 1 heb ik 1x aangehad, hoge band, steekzakken, geen leer, die mogen wel weg. Ook 2 pikeur montana broeken, mt 36, middelhoog, steekzakken en een nieuwe pikeur candela in 38/76?
Ik heb meerdere horze broeken; de active is wat dikker en fijn voor wat frisser weer. Voor de zomer heb ik een dunnere horka atlanta. Erg plezierige rijbroek maar wel een fullseat. Zonder toeters of bellen.
Bedankt voor alle tips, ga toch weer kijken voor pikeur. Dexterm heb maat 40 42 nodig. Vind het niet erg om veel te betalen als hij mAar lekker en mooi zit. Niks ten nadele van de Hh en decathlon fans maar dat zijn niet de broeken die ik zoek. Heb ze wel gehad maar zitten bij mij niet mooi en vind de stoffen die ze gebruiken. Jet lekker.
Herken je probleem! laatst opzoek naar een leuke nieuwe witte rijbroek.. na paar winkels had ik schoon genoeg ervan.. bij beide winkels maar 1 broek (in mijn maat) zonder al die plak spul.. gewone rijbroeken is nog wel redelijk keus.
CK88
Geplaatst: 19-08-16 10:55
romyloverrr schreef:
Anoniem schreef:
Decathlon. Simpel, goedkoop, zit lekker en mooi en bijna niet te slopen
Bij mij waren ze allemaal binnen een half jaar kapot. En dan niet echt intensief gebruikt....
Hier wel goede ervaring met Decathlon! En rij best veel.
November108
Geplaatst: 19-08-16 11:30
Montar high waist. Redelijk nieuw nog, zonder poespas en kwalitatief wel beter dan de HH broeken. Deze is ook echt hoger dan de easy rider broeken. Eurostar en Pikeur hebben ook wel redelijk wat "rustige" broeken, maar sommige nieuwe modellen lijken steeds lager te gaan