Hoeveel trailerstallingsgeld vragen omgeving NH (Beemster)?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pumpkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 17:52

Het verbaast me eerlijk gezegd dat de stalling prijs zo hoog ligt. Op mijn stal is het gratis stallen (Randstad). 35 pensionpaarden en er staan maar een paar trailers. Hier huur ik een trailer voor 12,50 bij de pensioneigenaar.

JenniferU

Re: Hoeveel trailerstallingsgeld vragen omgeving NH (Beemster)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 18:06

bij ons op stal in heiloo is het gratis, bij andere stallen in de omgeving vragen ze rond de 15 euro

Dannon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 18:23

Hier nu 7,50 geloof ik (weet het niet eens zeker meer ), daarvoor 12,50 (kop van noord holland allemaal).

Ik vind het zelf geen probleem om dat te betalen; je wil tenslotte gebruik maken van de grond van een ander. Anders zet je hem op je eigen oprit, denk ik dan ;)

Zou overigens ook 15 euro er zo voor betalen, bij voorkeur op harde ondergrond ;)

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 18:28

Ik vind trailerstallingsgeld zo'n onzin... Het kost jou niks dat ze er staan en je pensionklanten betalen al genoeg geld.

Ben blij dat wij daar geen geld voor hoeven te betalen.

Als je het toch wil doen zou ik max. €10 per maand vragen.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 21:10

Nohra schreef:
Mando schreef:
Bij ons op stal ook gratis.
De vorige stal in het westen ook.
Ik vind het belachelijk als je zou moeten betalen doe dat dan verwerken in je stalgeld.
Ook voor een stapmolen zou ik niet apart betalen.

Ik kan het niet verwerken in het stalgeld want de een heeft geen trailer en de andere wel. zou nogal oneerlijk zijn. Verder heb ik het nooit over een stapmolen gehad en zou er niet eens een willen (ondingen vind ik het) maar goed, blijkbaar zoek jij een ander soort stalling.

Ik ben geen groot bedrijf aan het opzetten met 20 trailerplekken. Weet ook niet of er wel plek is voor zeg maar 6 trailers dus ben gewoon aan het orienteren wat de sta prijs is van een trailer. En ieder zn mening maar ik vind het wel rieel als er een (klein) bedrag zou gevraagd worden.

Anders is het stalling van paard zonder trailerstalling, dat is dus de keus van de klant.

Wat biedt jij dan voor de klant die moet betalen voor de trailer?? Een paar m2?

Ik betaal 180 euro per jaar voor mijn caravannetje (iets groter dan een trailer) en dan staat ie keurig binnen. Voor buiten zou ik geen geld over hebben en als mijn stalhouder geld zou gaan vragen, gaat mijn trailer daar weg en krijgt ie een plekje naast de caravan.......

Nohra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-16 22:36

Dannon schreef:
Hier nu 7,50 geloof ik (weet het niet eens zeker meer ), daarvoor 12,50 (kop van noord holland allemaal).

Ik vind het zelf geen probleem om dat te betalen; je wil tenslotte gebruik maken van de grond van een ander. Anders zet je hem op je eigen oprit, denk ik dan ;)

Zou overigens ook 15 euro er zo voor betalen, bij voorkeur op harde ondergrond ;)

Zo denk ik er ook over :o
De mogelijkheid is er en anders gebruik ik de ruimte zelf wel waar ik overgens ook geld uit kan halen. Dus het is een vrije keus om gebruik te mogen maken van mijn grond, waar ik ook voor betaal. Anders inderdaad op eigen oprit :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 09:55