Even een kleine 'update' hier! 
Inmiddels heb ik een aantal weken geleden les gekregen en hebben we het hoeven probleem aangepakt. Het eerste wat ze zei was dat ze ons een onwijs gave combi vond en we al erg goed op weg waren! Na even 10 minuutjes kort dingen bespreken zei ze, raak de achterbenen maar aan, als je dat durft. Tja, ik ga natuurlijk niet toegeven dat ik dat op dat moment niet durf en ik wílde het gewoon die dag doen. Klaar. Ik moest van me eigen.
Achterbenen aangeraakt, niks gebeurd. Super trots natuurlijk! Na dit x aantal keer gedaan te hebben vroeg ze of ik ze misschien ook wel wou proberen op te tillen. Na enige twijfel toch gedaan en mán wat ben ik blij dat ik dat toen heb gedaan! Ze deed helemaal niks en tilde keurig haar voetje op (alle twee de kanten). Daarna nog wat andere NH dingen geleerd maar dat is meer basis en niet zo met de achterbenen.
Nu zijn we elke dag even kort aan het oefenen met optillen, op en weer los, andere kant idem. Het gaat steeds en steeds beter en voor kan ik nu zelfs al uitkrabben!
Wie had dat gedacht, ben echt zo blij dat ik die les heb gedaan!