Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

dushi88 schreef:In dit geval is het een beetje een lastige situatie vind ik..
Jij als eigenaar kiest er zelf voor om je paard zo'n dure deken op te doen en je paard daarmee in een groep te zetten waar ook tijdens het spelen wat kapot kan gaan..
Als iemand bij mij aan zou kloppen en dit probleem zou voorschotelen zou ik proberen tot een compromis te komen.. echter als de eigenaar continu bij mij aan de deur komt kloppen om een dure deken te vergoeden tsja dan zou ik er ook snel klaar mee zijn (en mijn verzekering denk ik ook)..
Anderzijds als bij mijn paard continu de dekens gesloopt zouden worden terwijl dit wel noodzaak is zou ik ook niet blij worden als ik iedere x een paar honderd euro kwijt ben..
Gezien die middeltjes ook niet 100% werken denk ik dat er niks anders over blijft dan de paarden te scheiden..
Dus leg je situatie voor aan de stalbaas en ga vooral niet beshuldigend te werk, want waar paarden zijn gaat regelmatig eend wat kapot.
Vertel gewoon wat je dwarszit en vraag of je met zn allen tot een oplossig kunt komen.
eens wat je zegt, daarom heb ik er de vorige drie dekens nooit wat van gezegd. Maar het gaat me nu wat ver. Straks ben ik 450 euro kwijt in nog geen half jaar.. van spelen is geen sprake, mijn haf is 26 en wil gewoon rustig eten. Het paard zuigt lucht op haar rug en zet vervolgens z'n tanden in de deken. Mloes schreef:dushi88 schreef:In dit geval is het een beetje een lastige situatie vind ik..
Jij als eigenaar kiest er zelf voor om je paard zo'n dure deken op te doen en je paard daarmee in een groep te zetten waar ook tijdens het spelen wat kapot kan gaan..
Als iemand bij mij aan zou kloppen en dit probleem zou voorschotelen zou ik proberen tot een compromis te komen.. echter als de eigenaar continu bij mij aan de deur komt kloppen om een dure deken te vergoeden tsja dan zou ik er ook snel klaar mee zijn (en mijn verzekering denk ik ook)..
Anderzijds als bij mijn paard continu de dekens gesloopt zouden worden terwijl dit wel noodzaak is zou ik ook niet blij worden als ik iedere x een paar honderd euro kwijt ben..
Gezien die middeltjes ook niet 100% werken denk ik dat er niks anders over blijft dan de paarden te scheiden..
Dus leg je situatie voor aan de stalbaas en ga vooral niet beshuldigend te werk, want waar paarden zijn gaat regelmatig eend wat kapot.
Vertel gewoon wat je dwarszit en vraag of je met zn allen tot een oplossig kunt komen.
Dure dekens is noodzaak, die gaan het minst snel kapoteens wat je zegt, daarom heb ik er de vorige drie dekens nooit wat van gezegd. Maar het gaat me nu wat ver. Straks ben ik 450 euro kwijt in nog geen half jaar.. van spelen is geen sprake, mijn haf is 26 en wil gewoon rustig eten. Het paard zuigt lucht op haar rug en zet vervolgens z'n tanden in de deken.

meest ideaal is natuurlijk een goede spray. Ik kan altijd de stalbaas vragen haar te sprayen als ze de wei opgaat.. dan zijn we ook van al het gedoe af!
dus als we dat kunnen voorkomen, graag.
Die fout heb ik al meer dan eens gemaakt, en het is echt goor spul.
Tot aan blokkeren op whatsapp aan toe. Voel me bijna weer 16
Ik stop ook maar met posten, zou het vervelend vinden als dit hele verhaal teruggevonden wordt door de personen in kwestie.
). Ik snap vooral niet hoe een vriendelijk verzoek (ik ben echt echt echt heel netjes geweest, niet verwijtend, goed op mijn woordkeus gelet) zo kan escaleren. Dat wil ik ook zeker met ze bespreken, ik vind dat echt niet normaal en iedereen heeft er ineens last van.
Mocht iemand 'm willen zien om te weten hoe het precies gaat, pb even.
Ik beet vroeger nagels, en je blijft dit echt twee weken proeven. Fingers crossed dat dit de oplossing is
wel briljant gevonden. Maare ik zou mijn geheime tip dus fijn niet aan de stalgenoten vertellen. Volgens hun is er toch geen probleem....