Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
) Ik hoop dat jullie eruit komen! dees_daan schreef:meestal is een ruim begrip... Je hebt 3,7,14 en 30 en met wat goedzoeken wrs alles er tussenin.Omdat de termijn meestal ook geen 30 dagen is maar 14 en er met TS een termijn van een week is afgesproken. Daarnaast zou ik geen 29 dagen wachten met terug brengen als de termijn wel 30 dagen is maar goed, dat is persoonlijk.

lin_ schreef:Volgens mij sta jij al verkoper in je recht. Verkocht is verkocht.
anjali schreef:Ja dat lijkt mij ook. Afspraak is afspraak. Trouwens je merkt zelf toch al snel of een zadel past of niet.Misschien heeft ze het wel laten vallen en is de boom gebroken.
finally schreef:Ik neem het zadel niet terug, ze had het even kunnen vragen of het oke was dat het veel langer ging duren en of ze het zadel nog in huis mocht houden,
en dat ik schreef dat ik dacht dat de verkoop al een feit was omdat ik niks meer had gehoord na zo'n lange tijd nadat ze het opeens terug wou brengen
Sammie schreef:Wat een misselijke opmerking Babootje..
Het feit dat ts alleen al dit topic opent en om advies vraagt toont al aan dat ze hier mee in d'r maag zat en dan kom jij met zo'n opmerking? Ga je mond spoelen.. of je toetsenbord.
Meer meegemaakt hier op bokt....
Babootje schreef:finally schreef:Ik neem het zadel niet terug, ze had het even kunnen vragen of het oke was dat het veel langer ging duren en of ze het zadel nog in huis mocht houden,
en dat ik schreef dat ik dacht dat de verkoop al een feit was omdat ik niks meer had gehoord na zo'n lange tijd nadat ze het opeens terug wou brengen
Een maand is echt geen lange tijd om een oordeel van een zadelmaker te organiseren. Persoonlijk vind ik het echt niet netjes wat je doet nu. Als het zadel in goede staat wordt terug gebracht, wat is er dan op tegen om je aan je afspraak te houden? Tenzij je dat al niet van plan was natuurlijk....
YamaSaki schreef:Ik vind dat TS in haar recht staat, ze is niet op de hoogte gehouden en ging er dus vanuit dat de verkoop rond was.
Babootje schreef:Nee zeker niet![]()
Meer meegemaakt hier op bokt....
Wat is nu een maand? 4 weken. In vakantietijd. Als het nu 3 maanden of een halfjaar was, zou ik TS gelijk geven, maar een maand??