Betaalbare rijlaars

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Liess__

Re: Betaalbare rijlaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 10:15

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-16 22:57

pfffff rijlaarzen besteld, zijn ze boven bij de knie weer veel te wijd :')
Ik word gek.

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 10:44

Welke heb je nu besteld, de HKM?

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 11:23

Passen in de winkel is altijd beter dan bestellen. Maten pakken soms heel anders uit dan gedacht.

sinnema

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 22:59

Ik heb laarzen van Agradi! ik heb hele grote voeten en hele dunne kuiten dus ook super fijn...
ze zijn eigenlijk wat te kort maar dat heb ik liever als te lang :) het leveren duurde alleen wel behoorlijk lang. heb ze nu al even maar volgensmij duurde dat wel 3 weken terwijl ze op de site gewoon beschikbaar waren :(
https://www.agradi.nl/hkm-rijlaars-spai ... ard-42.htm
dit zijn ze maar je hebt ze in verschillende kleuren en nu gaat er nog eens 30 % stickerkorting af :P

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-16 08:06

jumpingkwpn schreef:
Ik heb laarzen van Agradi! ik heb hele grote voeten en hele dunne kuiten dus ook super fijn...
ze zijn eigenlijk wat te kort maar dat heb ik liever als te lang :) het leveren duurde alleen wel behoorlijk lang. heb ze nu al even maar volgensmij duurde dat wel 3 weken terwijl ze op de site gewoon beschikbaar waren :(
https://www.agradi.nl/hkm-rijlaars-spai ... ard-42.htm
dit zijn ze maar je hebt ze in verschillende kleuren en nu gaat er nog eens 30 % stickerkorting af :P

Deze had ik ook besteld. Alleen dan kort en wijd. 43cm hoogte past voor mij wel, de kuit zo ook wel, maar boven bij de knie kon ik gemakkelijk een hand kwijt :( verder een mooie laars!

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-16 15:45

Update:

Ik ben naar Kramer in Duitsland gereden en heb daar het één en ander gepast.
Waar ik ooit begon met een zoektocht naar een fijne rijlaars voor rond de 150€, ben ik al flink gestegen in prijs :=

Ze hadden aan aantal fijne rijlaarzen staan, maar geen enkele goedkopere variant zat goed genoeg voor mij. Vaak te wijd bij de kuit... Het moet wel mooi aansluiten.
Uiteindelijk de Felix Bühler Milano gevonden, 260€... Zat best wel fijn!
Ik ben naar huis gereden :') Zoooo veeeel geeeeld haha. Ik weet niet wat ik moet doen :')

Gewoon voor deze gaan?
Of vrijdag nog even naar Divoza om te kijken of daar iets goedkoper passend ligt? :+

Oke ik weet dat er veel mensen zijn met veel duurdere rijlaarzen, maar ik rijd niet zoveel wedstrijden etc. Is het dat waard?
Ohmygoddie...

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 16:04

wat maakt de prijs van de laars nu uit of je wel of geen wedstrijden rijdt?

ik ken mensen met mega dure laarzen die nooit in de ring verschijnen en mensen die met een super goedkope laars de sterren van de hemel rijden. Het maakt echt niets uit of je wel of geen wedstrijden rijdt om geld uit te geven aan een dure laars.

Ik kan niet op jouw spaarrekening kijken, persoonlijk ga ik liever voor duurder, maar wel goed passend en comfortabel dan goedkoop en een laars die het net niet helemaal is.
De net niet laars zit waarschijnlijk ook net niet lekker en ga je dus ook niet vaak of steeds minder dragen, kortom, uiteindelijk is het toch nog een dure laars omdat ze na een tijdje in een hoek staan stof te happen, dan kan je beter wat meer geld uitgeven aan iets wat wel fijn zit en je wel gaat gebruiken.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-16 16:11

Daar heb je gelijk in.

Ik koop die laarzen omdat ik ze alleen met wedstrijden wil dragen.
Ik heb thuis nog chaps en jodhpurs waarmee ik de stallen uitmest, thuis train enzovoorts :')

Ik kan de laars goed betalen, maar ik ben gewoon zo'n twijfelmiep haha :')
En als ik de laars niet veel gebruik, kan ik er wellicht wel 5-10 jaar mee doen. Dan is die in verhouding helemaal niet zo duur :+

Ik moet gewoon even over de drempel.
Ik twijfel altijd haha

_Roxanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 16:11

Kramer in Neukirchen? Had je even door moeten rijden naar de ruitersportzaak in Venlo, daar had je ook de DeNiro Tricolore kunnen passen en nog vele andere merken

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-16 16:15

Equidrome bedoel jij :)

Ik was juist naar Kramer gereden omdat ik online wel een aantal betaalbare laarzen zag staan die ik wilde passen.
Equidrome is een kwartiertje vanuit mijn huis, maar vind ik altijd zo duur :+
Maar nu zit ik nog in die prijsklasse :D

Yvon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 20:09

https://www.divoza.com/nl/mondoni-kingston-rijlaars

En als je nou wacht tot ze weer actie met 25 % korting hebben... Dat scheelt weer:)
Ik heb deze voor erbij al een jaar of 6. Mest er stallen mee, loop door de bagger, spuit ze af, maak ze niet droog en vet ze zeker nooit in :D Zijn nog steeds heel !

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-16 21:57

Ik heb besloten dat ik morgen toch nog even naar Equidrome ga :)

Even het één en ander passen. Als daar iets tussen zit neem ik ze mee, en anders ga ik voor de Felix Bühler Milano. (Dat merk is alleen bij Kramer te krijgen... Ik kende het nog niet).

ZO. Eindelijk knopen doorgehakt hahaha

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 08:57

xMyrth schreef:
Ik heb besloten dat ik morgen toch nog even naar Equidrome ga :)

Even het één en ander passen. Als daar iets tussen zit neem ik ze mee, en anders ga ik voor de Felix Bühler Milano. (Dat merk is alleen bij Kramer te krijgen... Ik kende het nog niet).

ZO. Eindelijk knopen doorgehakt hahaha

Ik neem aan dat je in Vluyn was. Ik heb daar de FB Milano ook gepast. Vond het een hele mooie laars en hij zat ook heel lekker. Het enige probleem was dat ze maar in 1 hoogte per maat te krijgen zijn. En hij was gewoon iets te laag voor mij. Tel daar nog bij op dat ie 1-2 cm gaat zakken, en dan is hij al 3 cm te laag. Daarom heb ik hem laten staan. Maar er is echt helemaal niks mis met die laars hoor. Had hem anders graag gewild :)
FB is zowiezo een fijn merk. De rijbroeken zitten ook heerlijk :)

260 is niet duur voor een leren laars. Meestal zit je wel aan het dubbele als je voor leren laarzen gaat. Maar ik kan me voorstellen dat voor alleen op wedstrijd je niet nog duurder wil gaan. DeNiro Tricolore is een soortgelijke laars als de FB. Ben zelf nu voor deze gegaan, moet alleen nog lang wachten op de levering omdat ze vakantie hebben in Italie. Ik heb hem zelf overigens in Drunen besteld omdat die ook leverancier zijn. De FB hadden ze daar gewoon op voorraad gehad.

Ben benieuwd welke het uiteindelijk gaat worden.

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 12:35

Ik koop meestal rijlaarzen onder de 200 euro maar heb dus een heel makkelijker maat. Dat scheelt heel veel.