Hey ik sta ook op deze pension stal haha! 
Ik zelf snap de verhoging wel en hoop voor hun zelf met het werk wat ze er mee zullen krijgen dat ze niet gaan splitsen... Ik heb gewoon zo iets van dat een bedrijf toch ook mag groeien.. Dat is wat ze graag willen dus dan kan je niet rekening houden met iedereen, hoe jammer dat ook is. Er komen genoeg nieuwen voor terug
Ik zou dan eerder een splitsing maken in pension en pensioen, zoals ze dat ook met de opfok hebben.
Tessebes schreef:Een handige staleigenaar zou de afgelopen jaren al gespaard hebben voor de aanleg van de binnenbak. Maar met de prijs die je nu betaalt komt dat niet uit neem ik aan. Een prijsverhoging lijkt me dus sowieso noodzakelijk, want 155 euro lijkt mij zowat vrijwilligerswerk voor de stalhouder.
Dat hebben ze gedaan, alleen nu wil het geval dat er besloten is dat in 2024 (geloof ik?) niemand meer asbest mag hebben dus moeten alle daken helaas ook vervangen worden.. Dus daar gaat hun spaargeld.. Maar omdat alle daken er dan toch af liggen is het handiger om meteen de binnenbak er bij aan te leggen vandaar dat ze dit dan toch willen gaan doen.
FlorienM schreef:Ik weet natuurlijk niet hoe groot de stal is , maar je zou ook de mensen die er nu staan de keuze kunnen geven of ze wel of geen binnenbak willen gebruiken . en als er nieuwe mensen komen kiezen die dus bewust voor een binnenbak en betalen daar ook voor.
Dit is dan ook de bedoeling als er een splitsing komt