Ik heb nooit echt een "goede" merksportbeha gedragen, dus ik zie wat ik daarmee win. Ik ben zeker benieuwd. Ik liep ook een hele lange tijd rond (sinds het zesde leerjaar, 7 jaar terug...) tot het derde middelbaar met een verkeerde BHmaat. Dan een keer laten opmeten door een verkoopster omdat die mij vroeg of ik zeker die maat moest hebben. Ik zei ja... nou. Ik liep met een B rond, bleek ik een D te hebben. Oeps
RoyceMack, je zult het niet geloven, maar zo ging het eigenlijk wel. Het ís eigenlijk gewoon hilarisch als je ernaast staat. Als ik nadien foto's bekijk denk ik echt... euh... wow. De vrouwelijke instructrices hadden opgemerkt dat ik moeite had met traag lopen en dat ik altijd mijn rug hol drukte vanwege het gewicht, maar oeps, plots was er een instructrice ziek en stond daar een mannelijke instructeur van begot 20-25 jaar. Begon spontaan te stotteren als hij me tips gaf bij galop of draf. Hij raakte er wel overheen, maar het rooie gezicht als hij met me moest praten ging toch nooit weg. Arme jongen, een trauma opgelopen
Ik bleef mooi alles vasthouden en met één hand sturen, en hij was te bang om er iets van te zeggen.

en eventueel daaroverheen een gewone strakke sporttop. 
Als ik zo je profiel bekijk zou ik het echt geen K geven 

Ik kan me indenken dat jij het ook niet simpel hebt. 
Ik rij helemaal niet comfortabel met een bodyprotector. Vind het ook zo nutteloos en zo warm als je een braaf paard hebt en je niet aan springen doet. 30 km met een bodyprotector, je zou me gebraden terugvinden
de bodywarmers erg populair bij paardrijdende dames.