Stevige schoenen waar ook mee gereden kan worden

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

FleurSandro

Re: Stevige schoenen waar ook mee gereden kan worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 19:54

Eelmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 19:55

kimmie1 schreef:
Mountain Peak bergschoenen van Scapino!

Hier rijd ik ook mee! Erg fijne schoenen :j

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-16 21:28

Dankjulliewel voor alle suggesties! Ik ga even rustig op mijn gemak kijken en binnekort ook kijken of ik naar wat winkels kan waar hier naar wordt gelinkt (Heb moeilijke voeten dus wil altijd ff passen).

Ik weet dat mijn budget misschien niet helemaal realistisch is, maar ik kom ook niet elke dag op stal en de schoenen worden ook niet elke dag gedragen. Dan vind ik het zonde om er bakken met geld aan uit te geven, en daarbij gaan ze dan sowieso langer mee gok ik zo.

xjuulsz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 07:43

Decathlon is een aanrader! :-)

_Woodstock

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 16:14

Heb net toch maar deze besteld :o

[ [url=m/9LU2yw.jpg]Afbeelding[/url] ][/quote]

die zijn super leuk!!!!!!!! wel wat stoerder en nog steeds een paardrijdschoen /3 :j :j

Annienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 16:29

Excalibur schreef:
Ik heb al jaren legerkisten voor op stal. 100% waterdicht en nadat je ze goed hebt ingelopen, zitten ze heerlijk. Ik heb de mijne bij de dump gekocht voor €70,- Met mijn eerste paar heb ik zo'n 6 jaar gedaan en toen liep ik er elke dag op. Mijn tweede paar heeft het 10 jaar volgehouden en toen waren ze nog niet helemaal op maar niet meer waterdicht. Ik zit nu op mijn derde paar en die zijn nu een jaar of twee oud.

Hier ook al 7 jaar legerkisten, niet kapot te krijgen die dingen en ik ben er nou niet bepaald zuinig mee :+