Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

)
).
.
. Buiten rijden is voor haar ook gewoon even haar ei kwijt kunnen, dat doet zij niet in de paddock/weide.

Onderweg paarden tegenkomen is geen probleem, want die horen toch niet bij zijn kudde.. maar als je even samen gereden hebt denkt die daar heel anders over 
En saai
Verder denk ik dat men via mijn telefoon wel kan achterhalen wie ik ben als ik zelf niet aanspreekbaar ben (alleen als die het niet meer zou doen door de val wordt het lastiger..)
Werkelijk het paradijs voor de buitenrijder (of zoiets
), dus daarom baal ik nog eens zo hard dat ik steeds maar dezelfde plaatselijke rondjes zit te draaien 

Had net nog eens zitten rondkijken naar een route die ik bv. gereden heb toen we net op de nieuwe stal stonden. Eerste paar keer het plaatselijke bos wat verkend (zijn veel ruiterroutes daar) en dat éénmaal gedaan ben ik andere cijfertjes gaan combineren. En dan ging het gerust om 15 - 20 km en was ik een uur of 3 weg, lekker op het gemakje, eigen tempo. Om de 1 of andere reden kan ik mij dat nu niet meer voorstellen, terwijl ik tegelijk ook niet snap waarom dat niet meer zou kunnen 
). Dat vind ik nog het allerstomst van mezelf: heb zo'n brave betrouwbare pony, en kan me toch zo opvreten om niks ... 
Paard van stalgenootje moet tegenwoordig wat opwarmen en zij laat hem dan zijn eigen tempo stappen. Dit begrijp ik wel, maar dat tempo is zelfs voor mijn pony abnormaal traag (en pony is al niet de snelste) en dat steekt inderdaad tegen. Want ik wil juist dat hij een fijn tempo ontwikkelt (anders blijft die de rest van de rit als een slak gaan), en dat gaat niet als je mederuiter 100 meter achter je loopt (praat ook niet zo makkelijk
).