Onverwoestbare handschoentjes???

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Scum

Berichten: 33101
Geregistreerd: 11-08-03

Re: Onverwoestbare handschoentjes???

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 10:41

Schwenkel zat ook zo rond de 40-50 Euro, maar niet kapot te krijgen. Ik weet niet wat Kingsland kost maar ik zal eens gaan zoeken.

Puera

Berichten: 8140
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 10:45

Die van mij komen bij Divoza vandaan, prijs was destijds € 59,95 maar ik heb ze gekocht met een kortingsbon. Anders had ik het misschien ook niet gedaan.

Scum

Berichten: 33101
Geregistreerd: 11-08-03

Re: Onverwoestbare handschoentjes???

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 11:21

Tja... als ze echt jarenlang meegaan dan betaal ik die prijs er wel voor hoor.
Eens kijken of ze hier in de buurt ergens te krijgen zijn. Ik wil zoiets wel gepast hebben voordat ik het beslis.

Marieke1495

Berichten: 5231
Geregistreerd: 19-01-07
Woonplaats: Friesland

Re: Onverwoestbare handschoentjes???

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 11:38

Ik heb een paar jaar geleden een paar voor 7 euro gekocht bij de welkoop, rijd er elke dag mee en ze zijn nog prima. Een tijdje geleden nog een paar gekocht, maar deze zijn kwalitatief een stuk minder helaas. :(:)

Dreamybol

Berichten: 4241
Geregistreerd: 13-09-05
Woonplaats: NL

Re: Onverwoestbare handschoentjes???

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 11:41

Geen Roeckl doen in combinatie met rubberen teugels, was hier in elk geval geen succes. Denk dat ik overga op Ariats, goeds over gelezen en bij vriendin zien ze er nog goed uit na tijdje gebruik.

mylittlejoy

Berichten: 3297
Geregistreerd: 23-09-05
Woonplaats: Zoetermeer

Re: Onverwoestbare handschoentjes???

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 11:46

Ik hou dit topic ook even in de gaten. Hier gaan de handschoentjes ook maar een paar maanden mee met het rijden van twee paarden. De antislip-teugels helpen daar uiteraard ook niet bij. Kingsland ging bij mij nog sneller stuk dan gewoon simpele mondoni's van 9,95.

sauffi

Berichten: 703
Geregistreerd: 08-05-15
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Onverwoestbare handschoentjes???

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 11:48

Ik heb een keer bij een opruiming van een ruitersport winkel een paar handschoenen uit een bak gevist. Het waren de lelijkste handschoenen die er lagen maar de enigste van leer voor maar 2 euro. Rijd er nu al een jaar mee en ik zie nog geen spoor van slijtage!

FleurSandro

Berichten: 1823
Geregistreerd: 06-10-12

Re: Onverwoestbare handschoentjes???

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 11:52

ik heb me toch een partij handschoenen versleten! had altijd de simpele handschoenen van harry's horse of ej en toen reed ik 1 a 2 keer per week en deed ik echt een half jaar mee en ze waren helemaal kapot... ik heb nu al dik 2 jaar Roeckl handschoenen rij 6x per week en heb ook de rubberen teugels je ziet dat ik ze gebruik maar nog helemaal geen slijtage! ik heb laatst een paar handschoenen gekocht bij de decathlon (ja, omdat ze mooi waren hahaha) dus ik ben heel benieuwd hoelang die het gaan volhouden

Ashleytjuhh

Berichten: 6723
Geregistreerd: 24-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 12:24

Chamberlain handschoenen
Zijn aan de onderkant en tussen de vingers leer en boven op een soort elastiek zodat ze toch kunnen ademen.

Zijn super goed gaan bij mij altijd wel een hele tijd mee en kosten maar iets van 15 euro volgens mij.

terpentijn

Berichten: 7358
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Zuidlaarderveen Drenthe

Re: Onverwoestbare handschoentjes???

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 12:30

Fouganza, de (zwarte) thermohandschoentjes met geruwde binnekant en tekstopdruk over de knokkels en klittenbandsluiting op de pols, zijn écht onverwoestbaar gebleken. Ik draag ze bij honden uitlaten, longeren, rijden, tsja echt dágelijks.

Helaas weet ik de exacte type niet meer, aangezien er een vrij groot wit label aan de binnenkant bij de pols zat, dat ik irritant vond en er uit geknipt heb.

Maar dit zijn voor mij BY FAR de beste handschoenen die ik ooit heb gehad in de laatste 20 jaar (!).

Decathlon verkoopt Fouganza.

Ladyingreen

Berichten: 241
Geregistreerd: 03-06-16

Re: Onverwoestbare handschoentjes???

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-16 01:51

Ik vind nog steeds de BR Jos Lansink handschoenen erg sterk. Heb nooit dat de gaten erin vallen, ik koop enkel nieuwe omdat ik de grip minder vindt worden.

JackiePlug
Berichten: 93
Geregistreerd: 15-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 18:28


pol013

Berichten: 9042
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Omg breda

Re: Onverwoestbare handschoentjes???

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 07:49

echt? Zijn ze dikker dan normaal?
Als ze én een lekker gevoel geven én minder slijten ga ik ze gelijk bestellen.

Esmee993

Berichten: 29
Geregistreerd: 06-01-14
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 08:15

Ik rij al een tijd met dunne werkhandschoenen, ooit is als tip gekregen bij een crossles en ze zijn nog steeds heel :)
En ze hebben veel verschillende kleuren, ik rij zelf met blauw-grijze.

Afbeelding

JackiePlug
Berichten: 93
Geregistreerd: 15-07-15

Re: Onverwoestbare handschoentjes???

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 11:05

Jaa ik vind ze mega fijn Pol013! Ze zijn ietsjes dikker maar niet zat ze enigsinds in de weg zitten! Echt een aanrader!

Autumnn

Berichten: 8119
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Onverwoestbare handschoentjes???

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 11:18

Ik hou de Ariats ook even in de gaten! Roeckl slijt bij mij onwijs snel. Rij nu voorlopig met mijn HV polo's en die houden het een stuk beter uit.

Autumnn

Berichten: 8119
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 11:18

Esmee993 schreef:
Ik rij al een tijd met dunne werkhandschoenen, ooit is als tip gekregen bij een crossles en ze zijn nog steeds heel :)
En ze hebben veel verschillende kleuren, ik rij zelf met blauw-grijze.

[ [url=m/evl9cD.jpg]Afbeelding[/url] ]


Epplejeck heeft ze nu ook! Merk weet ik niet, maar ik had zoiets van huh, dit zijn toch werkhandschoenen :+

Esmee993

Berichten: 29
Geregistreerd: 06-01-14
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 12:52

Lizzyy schreef:
Esmee993 schreef:
Ik rij al een tijd met dunne werkhandschoenen, ooit is als tip gekregen bij een crossles en ze zijn nog steeds heel :)
En ze hebben veel verschillende kleuren, ik rij zelf met blauw-grijze.

[ [url=m/evl9cD.jpg]Afbeelding[/url] ]


Epplejeck heeft ze nu ook! Merk weet ik niet, maar ik had zoiets van huh, dit zijn toch werkhandschoenen :+


Wat grappig dat de Epplejeck ze nu ook heeft! Ik rij trouwens op wedstrijd en in de les wel met gewone paardrijhandschoenen, zo ijdel ben ik dan weer wel :P

ismarboy
Berichten: 35
Geregistreerd: 25-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 12:40

Roeckl gaan bij heeel lang mee. Veel langer als ieder ander merk. En ze hebben veel kleuren en maten

Dreamybol

Berichten: 4241
Geregistreerd: 13-09-05
Woonplaats: NL

Re: Onverwoestbare handschoentjes???

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 12:43

Mijn man is nu soortgelijke handschoenen als die van Esmee aan het uitproberen, kwamen ze in de ruitersportzaak tegen van Kingsland.