Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Lindeeee schreef:Hoi,
Ik zoek al langere tijd paardrijlaarzen, maar ik heb hele smalle kuiten (32 cm) en daarbij ook relatief hoog (45 cm). Ik vroeg me dus af of iemand mij kan helpen aan mooie paardrijlaarzen.
Ik wil geen chaps meer, die zakken af of daar is geen fijne maat bij.
Ik wil het liefst een laars met een rits aan de achterkant, tot de hak. En het liefst aan de voorkant een stukje veters, op de overgang voet-enkel. En daarbij ook niet veel te duur, onder de 300 euro.
Ik heb maat 38.
Wie o wie heeft een mooie laars in gedachten voor mij, of zijn mijn eisen te moeilijk en moet ik over een paar jaartjes dan toch maar voor op-maat-gemaakt gaan?
Doedatje schreef:Ik denk dat het een goede keuze is om naar petrie laarzen te gaan kijken. Ik heb helaas zelf geen ervaring met de peteie melbourne's maar ik zie wel veel mensen lopen met het merk petrie.
prugelpiet schreef:Ik heb net nieuwe Petrie's, maar vind ze toch een stuk houteriger dan bijvoorbeeld Ariat. Ik zou echt meerdere laarzen passen.
L0veMyHorse schreef:Ik heb hetzelfde probleem, heb het topic niet gelezen, alleen OP dus wellicht al genoemd. Mountain horse heeft echt super fijne laarzen! Vind het persoonlijk niet de aller mooiste laarzen maar zitten perfect en voldoen aan je eisen.
Kostte wel 300 maar dan heb je ook wat! Echt super kwaliteit