Waar overdag op strand rijden?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kimberlyve

Re: Waar overdag op strand rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 17:22

Je moet bij rockanje idd de duinen in en dan naar hellevoet waar je het strand op kan of naar oostvoorne waar je erop mag..

soesje321

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 18:26

realmagic schreef:
soesje321 schreef:
Ik weet niet of je nog nodig hebt maar bij de wassenaarse slag kan je wel!

maar tussen 15 mei en 15 sept toch alleen na 7 uur savonds?

Oh nee niet bij mij

Wieke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-16 20:24

Tof nog steeds reacties, ook dat andere bokkers hier wat aan hebben en uitleg wordt gegeven over parkeren etc!

Misschien een idee eens een centraal topic over waar overdag op het strand gereden mag worden (incl parkeerplaats en andere nuttige info)?

kimberlyve

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 21:56

Je kan bij Hellevoetsluis en dan bij boelies ( restaurant) parkeren je moet alleen dan viaduct onder door voor 't strand. Je kan ook bij rockanje parkeren maar weet niet precies waar je kan dan daar het ruiterpad op! En je kan ook nog bij restaurant meidoorn in oostvoorne parkeren geloof ik

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 16:14

Gisteren een heerlijke dag gehad! Mooi rustig en goed weer!

Afbeelding

Goed geregeld daar met bordjes.. heel fijn voor iemand die niet uit omgeving komt :)
Ik ben bij rockanje tweede slag erop gegaan.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 16:30

Gaaf! Waar heb je dan geparkeerd? Welk adres?

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 20:41

Noordwijkerhout perkeerplaats Duindamseslag (aan de duindamseweg t/o nr 19) Vervolgens via het ruiterpad door het bos en de duin naar de Strand opgang. Je mag niet bij de strandtenten erop en ik zou sowieso de drukke stukken strand niet op gaan.
Afgelopen woensdag ging er iemand met paard een foto shoot doen zonder zadel tussen al de badgasten op een druk stuk strand terwijl het 300 meter verder rustig was. Ik kan dat niet begrijpen. Afgezonderd van de mest is het ook nog eens link als je eraf valt en het paard er vandoor gaat. Ik hield mijn hart vast toen de trauma heli laag over kwam

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 12:22

Tweede slag inrijden. Dan geparkeerd net voor de grote parkeerplaats aan de linkerzijde. Kan je zo het ruiterpad op aan de rechteroverkant. Ideaal!

Het was echt heerlijk rustig, bij de badingang wel veel mensen, maar daar kwam ik ook niet. Echt, bijna geen mensen gezien, heerlijk :+: