Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
jorieke1 schreef:ik heb deze cap pas voor mijn verjaardag gekregen ben er erg blij mee je kan de ventilatie zelf open of dicht doen en je kan er ook nog winter voering in doen die moet je er dan apart bij bestellen. verder is hij op meerder plekken te verstellen echt handig.
https://www.divoza.com/nl/uvex-exxential-basic
MonteKarlo schreef:_Lina schreef:Ben vandaag om een cap geweest en het is een Samsfiels geworden, morgen eerste maal rijden. Ben benieuwd!
Heb je een foto / linkje ?![]()
Ben benieuwd naar je ervaring ermee!
Morgen 1ste maal er met rijden, ik post mijn bevindingen hier sowieso!
xEvaFay schreef:Helaas past een samshield of kep mij niet, heb een raar hoofd. Charles Owen AYR8 pas ik beter. Bij Divoza zei de verkoper dat deze ook goed ventileert. Iemand ervaring mee? Ben erg benieuwd want wil hem graag vandaag (25%korting) bestellen...
thoranLOVE schreef:xEvaFay schreef:Helaas past een samshield of kep mij niet, heb een raar hoofd. Charles Owen AYR8 pas ik beter. Bij Divoza zei de verkoper dat deze ook goed ventileert. Iemand ervaring mee? Ben erg benieuwd want wil hem graag vandaag (25%korting) bestellen...
heb je een smal hoofd want daarvoor hebben ze bij SS speciale voeringen volgens mij. CO ventileerd niet goed iemand die k ken heeft m en heeft er gewoon een zweethoofd in. Misschien kan je naar een BR kijken met veel ventilatie gaten erin?
xEvaFay schreef:Helaas past een samshield of kep mij niet, heb een raar hoofd. Charles Owen AYR8 pas ik beter. Bij Divoza zei de verkoper dat deze ook goed ventileert. Iemand ervaring mee? Ben erg benieuwd want wil hem graag vandaag (25%korting) bestellen...