Jeika schreef:Ik heb die van mij al 1,5 jaar, nog helemaal mooi. QHP laarzen zijn ook niet zo duur, weer een voordeel.
Dan heb je geluk dat die van jou niet stuk gegaan zijn

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Maris schreef:Vraag is ook hoelang je met je laarzen wilt doen. Er is behoorlijk veel verschil in leerkwaliteit bij laarzen.
En nog een tip, kijk ook eens op marktplaats. Je wil niet weten hoeveel mensen hun rijlaarzen zo goed als nieuw weer verkopen voor een leuke prijs. Je moet dan alleen wel je maten weten. Dus voetmaat, kuitmaat en hoogtemaat. En een merk zoals Derby hanteert andere hoogtematen als andere merken ( zij meten op een andere plaats de hoogte).
Pancakes schreef:Ik heb laarzen van Epplejeck staat geen merk op. 1,5 jaar bijna elke dag er mee rijden en ze zijn nu nog steeds mooi kon ik niet van mijn vorige laarzen zeggen![]()
http://www.ej.nl/ruiter/laarzen-schoene ... _5247.html
OneAndOnlyx schreef:haha bedankt voor je reactie ik ben iniedergeval niet van plan om er lang mee t lopenIk heb EJ eigen merk rijlaarzen en maak ze 1x in de maand schoon en vet ze in met Petrie schoonmaak en invet en vind ze géwéldig. De eerste dag liepen ze echt crap maar die dagen daarna gingen ze steeds lekkerder zitten en ik ben verliefd. Lang ermee wandelen zou ik je niet aanraden, zeker niet met enkelsokjes.. Ik heb er ooit 7 km mee naar huis gelopen en het huilen stond me nader dan het lachen maarja het zijn niet voor niks RIJ-laarzen hahah. Ik heb er wel laarzenspanners van de action in, zodat ze mooi blijven maar dat is meer omdat ik zoiets heb van ik wil ze lang mooi houden :p.