Prijzen op wedstrijden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Wat wordt er meestal gegeven aan prijzen op de wedstrijden die jij ( OFFICIEEL ) rijdt?

beker + rozet
47 (53%)
geld + rozet
27 (30%)
waardebon + rozet
6 (6%)
gebruiksartikelen + rozet
6 (6%)
anders.... ( in bericht vermelden )
2 (2%)

Totaal aantal stemmen: 88

BertinaBvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 09:13

beker en rozet

al zou ik die waardebon en rozet ook niet erg vinden Lachen

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 09:47

hangt ervan af. Oud NBVR is gebruiksartikel + rozet, oud NKB is geld + rozet.

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 11:53

Wij krijgen hier echt heel vaak geld en een rozet. Vooral bij het springen. En vaak zelfs nog grote bedragen ook Bloos! Soms zei ik wel eens dat ik nou wel is een keer graag een beker wou winnen maar keer op keer kregen we overal zowat geld. Het verdiend vaak wel lekker Tong uitsteken Knipoog

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 12:12

Hier dus nóóit geld!
Altijd een beker(of medaille) en rozet.
Ik zou ook wel een keer geld willen winnen. Tong uitsteken Maar ik ben bang dat er dan heel veel mensen alleen voor het geld gaan rijden.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 12:25

tja verhuizen en Nathalie Tong uitsteken

wij krijgen hier soms nog bekers, maar je ziet toch dat steeds meer verenigingen over gaan naar rozetten en waardebonnen of rozetten en geld, soms het 1 soms het ander

bij de paarden bij ons (k rij bij de pony's) is het tegenwoordig bijna altijd geld of waardebonnen, weinig bekers!

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 19:48

Hier in het noorden krijg je meestal een rozet en een envelop. Dat heb ik eerlijk gezegd ook het liefst!

Asmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 19:52

ik heb ook liever geld, maar ja dit geldt niet bij de pony's:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 19:58

Nathalie schreef:
Hier dus nóóit geld!
Ik zou ook wel een keer geld willen winnen. Tong uitsteken Maar ik ben bang dat er dan heel veel mensen alleen voor het geld gaan rijden.

Bij de pony's krijg je nooit geld
Bij de paarden wel, tenminste oud nkb wedstrijden.
Ander skrijg je wat nutteloze prut.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 20:03

Wij krijgen altijd rozet en soms beker bij prijs. Heb ook wel eens een paar keer in natura gehad met als gevolg tig hoofdstellen, borstels, paardensnoepjes en 2 dekens. Dit is wel leuk maar als je op een wedstrijd voor alleen pony's een paardendeken krijgt Knipoog

Anne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-04 20:56

runningkawa"]
[quote="Nathalie schreef:
Hier dus nóóit geld!

Bij de pony's krijg je nooit geld
Bij de paarden wel, tenminste oud nkb wedstrijden.
Ander skrijg je wat nutteloze prut.
[/quote]

Ik rij ook bij de pony's, het komt nog wel vrij regelmatig voor dat je hier geld krijgt... ( je moet niet zien welke bedraven, maar okee geld is geld )

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 21:01

Ik rij (nog) geen officiele wedstrijden. Ik ga wel starten als m'n startkaart binnen is. Ik ga dan eerst dressuren. Maar maakt het voor je prijs uit in welke klasse je rijdt? Bijvoorbeeld dat je in de klasse Z alleen geldprijzen krijgt en niet in de B? Of zijn er mensen die in de B dressuur wel eens een andere prijs gehad hebben dan een beker plus rozet?

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 21:05

Ik denk toch het meeste vaantje en beker hier...
ALS (is nog maar 1x gebeurd bij officieel!) ik iets win, vind ik dat ook het leukste

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 21:06

Dacht zelfs dat het bij pony's niet mocht?

En hier krijg je ook in de B prijzengeld

Sedaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 17:04

Ik rijd bij de pony's.. De ene keer krijg ik een beker met en rozet, de andere keer een waardebon met een rozet en dan vaak ook nog geld met een rozet.
Ik vind de beker altijd wel erg leuk voor op mijn kamer, maar doe mij toch maar het geld. Dat kan ik altijd gebruiken Lachen Sparen, of gelijk s avonds alweer uitgeven Tong uitsteken

Pjelk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 18:00

1 Bij de eigen vereniging winnen we altijd geld en een rozet.
2 Ik vind geld het leukst maar het hangt ook een beetje van de omstandigheden af. Want als je hier derde bent in de B heb je 7 euro prijzengeld tegen 6 euro inschrijfgeld... Soms vind ik een beker dan wel weer leuker. Maar liefst niet te veel.

iloveperry

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 18:06

of we hebben beker en rozet of geld en rozet of een gebruiksartikel en geld. Is overal verschillend.

Ik heb het liefst geld. Kun je er zelf wat voor kopen wat je nodig hebt.

Astrida

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 18:30

Mijn dochter joyce (NFKim) wint meestal,rozet/beker of rozet/waardebon...vorige week heeft ze 2 toegangskaartjes voor jumping A-dam gewonnen Bloos

Elmshorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 20:08

Meestal geld en een rozet.

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 22:50

Bij ons meestal beker+rozet, ik zou ook het liefst geld/ waardebonnen krijgen, maar een plank vol met bekers is ook leuk Haha!

NFkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 13:09

Astrida schreef:
Mijn dochter joyce (NFKim) wint meestal,rozet/beker of rozet/waardebon...vorige week heeft ze 2 toegangskaartjes voor jumping A-dam gewonnen Bloos

Net wat mijn moeder zegt, win ik meestal rozet/beker of rozet/waardebon dat wisselt nog wel eens af.

Serena

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 14:25

Ik rij springen Z paarden... dus meestal krijgen we toch wel rozet/geld... maar af en toe...sjahhh de gekste dingen.. 1x heb ik meegemaakt dat je voor de 1e plaats in het Z, jah het Z...een waardenbon van wel 4 euro won!! Jah jah dat zijn toch nog es prijzen, nou geef me dan toch liever een beker!! haha..

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 15:04

Met de nieuwe prijzengeldregeling gaat mijn vereniging misschien over op waardebonnen ipv geld (iig voor het springen). Geld kan namelijk bijna niet uit en toeleggen op de concoursen is ook niet de bedoeling...

Ik kreeg vorige week zomaar weer eens een beker Knipoog Was best wel weer eens leuk. Maar meestal is het hier in de regio geld + rozet zoals Serena al zegt

Waardebonnen van 3,5 euro(of iets in die richting) gooi of geef ik altijd weg als de ruitersportzaak meer dan 10 km bij me vandaan is...

LegallyBlond

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 15:09

Wij krijgen altijd rozetten, en aan het einde van het seizoen wordt je totaal berkend en daar kan je dan bekers voor winnen..

gillian

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 22:29

krijg meestal geld en een rozet, soms een beker en rozet.
het leukste om te winnen vind ik mooie gebruiksartikelen bv een zweetdeken of een leren halster oid, niet van die hoevenvet/shampoo zooi
wij organiseren sinds kort wedstrijden bij ons op stal, daar kun je in 1 proef luxe ruitersportartikelen winnen met rozet, en de 2e proef een beker met rozet.
moet je natuurlijk wel op sponsorjacht Haha!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 00:42

Bij endurancewedstrijden zijn er vrijwel altijd gebruiksvoorwerpen als prijs. Die mag je dan vaak ook zelf uitzoeken van een grote tafel. Bij sommige wedstrijden zit er dan ook een rozet bij, heel soms ook een beker. Geldprijzen zijn er niet bij endurance en daar ben ik blij om, er zijn nu al mensen die in die tak van sport hun paard in de poeier rijden puur om de overwinning, ik wil niet weten hoe dat zou zijn als er geld te winnen viel.

Ik win overigens het liefst een gebruiksvoorwerp dat ik zelf mag uitzoeken. Wat dat betreft zit ik bij endurance dus goed, 2003 was ook een vruchtbaar jaar Haha!. Rozetten vind ik ook leuk om te krijgen, omdat je aan de kleur kunt zien op welke plaats je bent geëindigd. Zelfs herinneringslintjes doen het bij mij goed. Bekers win ik liever niet, die nemen alleen maar ruimte in en je moet ze afstoffen (en vaak zijn ze ook oerlelijk). Bij een kampioenschap vind ik een beker dan wel weer passend, maar verder niet.